حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو S17 Pro با مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ و برخورداری از دوربین تله فوتو رونمایی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، امروز سری Vivo S17 در چین به صورت رسمی معرفی شد. این سری از تلفن های هوشمند ویوو از یک نسخه استاندارد، S17t و S17 Pro تشکیل شده اند. دو نسخه ارزان قیمت تر مشخصات مشابهی دارند، اما از تراشه های متفاوتی استفاده می‌کنند. Vivo S17 Pro که گران قیمت ترین مدل این سری است مشخصات بهتری دارد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این تلفن هوشمند بیندازیم.

ویوو S17 Pro از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند

ویوو S17 Pro در نگاه اول شبیه S16 Pro به نظر می‌رسد. اما دوربین سوم موجود در قاب پشتی این تلفن هوشمند بسیار کوچک تر از دو دوربین دیگر طراحی شده است. این گوشی در یک رنگ جدیدی آبی عرضه می‌شود. ضخامت این دستگاه تنها ۷.۴۶ میلی متر و وزن آن حدود ۱۸۸ گرم است. صفحه نمایش به کار گرفته شده برای Vivo S17 Pro اندازه ۶.۷۸ اینچی و وضوح ۲۸۰۰ در ۱۲۶۰ پیکسل دارد. پنل این نمایشگر از نوع AMOLED بوده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی به همراه رنگ های ۱۰ بیتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش این تلفن هوشمند نسبت کنتراست ۸۰۰۰۰۰۰:۱ و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت دارد. این پنل از فناوری کاهش نور PWM 2160 هرتزی بهره می برد.

Vivo S17 Pro

ویوو S17 Pro به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ و رم های LPDDR5 مجهز شده است. این دستگاه از حافظه های ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده می‌کند. ویوو در بخش نرم افزار کم کاری نکرده و جدیدترین تلفن هوشمند خود را به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OriginOS 3.0 مجهز کرده است.

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، از دیگر ویژگی های Vivo S17 Pro می‌توان به برخوردار از دو سیم کارت، شبکه اینترنت 5G، WiFi 6، بلوتوث ۵.۳، GNSS، NFC و USB 2.0 (Type-C) اشاره کرد.  سنسور اثر انگشت این دستگاه زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این گوشی هوشمند از یک باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی بهره می‌برد.

Vivo S17 Pro

قیمت Vivo S17 Pro

ویوو S17 Pro با قیمت های زیر به فروش خواهد رسید:

۱-نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳,۰۹۹ ین (معادل ۴۳۵ دلار)

۲-نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳,۲۹۹ ین (معادل ۴۶۵ دلار)

۳-نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۳,۴۹۹ ین (۴۹۰ دلار)

سری ویوو S16 با ۳ عضو و ۳ تراشه مختلف معرفی شدند: سامسونگ، مدیاتک و کوالکام

 

این تلفن هوشمند را می‌توان در رنگ های سبز کوهستانی، سفید یخی و مشکی تهیه کرد. فروش این گوشی از ۸ ژوئن (۱۸ خرداد ماه) آغاز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی