حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Unihertz Tank 3 با باتری ۲۳,۸۰۰ میلی‌آمپری و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

کمپانی Unihertz یک برند چینی کمتر شناخته شده تولیدکننده گوشی های هوشمند است که در زمینه ساخت دستگاه های خاص تخصص دارد. این شرکت بیشتر گوشی های جمع و جور Jelly و گوشی هایی با صفحه کلید فیزیکی تولید می‌کند. در اوایل سال جاری، این کمپانی یک تلفن هوشمند مشابه Nothing Phone (1) را با نام Unihertz Luna معرفی کرد. هم اکنون گوشی مقاوم Unihertz Tank 3 با ظرفیت باتری به اندازه یک پاور بانک رونمایی شده است.

گوشی مقاوم Unihertz Tank 3 از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند

آخرین محصول Unihertz با نام Tank 3 رسماً رونمایی شده است. همان‌طور که از نام این دستگاه پیداست، سومین نسل از سری Tank است. این تلفن هوشمند برخلاف نسل های قبلی خود، دارای قابلیت اتصال به شبکه 5G بوده و باتری بسیار بزرگتری را در خود جای داده است. به طور دقیقتر، این دستگاه نیروی خود را از طریق یک باتری ۲۳,۸۰۰ میلی آمپری تأمین می‌کند.

این گوشی می‌تواند ۱,۸۰۰ ساعت آماده به کار باشد و ۱۱۸ ساعت مکالمه، ۹۸ ساعت پخش موسیقی، ۴۸ ساعت پخش ویدئو و امکان ۳۸ ساعت بازی را در اختیار کاربران قرار دهد. این دستگاه از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این محصول از قابلیت شارژ معکوس نیز برخوردار است. باتری بسیار پرظرفیت این تلفن هوشمند تنها در مدت ۹۰ دقیقه (یک ساعت و نیم) از ۰ به ۹۰ درصد می‌رسد.

Unihertz Tank 3

با توجه به آنکه Unihertz Tank 3 یک گوشی هوشمند مقاوم است، اما سایر مشخصات آن نیز بد به نظر نمی‌رسد. این دستگاه از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. این دستگاه دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. Tank 3 به طور پیش‌فرض دارای اندروید ۱۳ بوده و از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۲ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی این گوشی هوشمند رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل داشته و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سه لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۲۰۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولترا واید و دوربین شب این دستگاه سنسور های ۵۰ و ۶۴ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی گوشی جدید Unihertz وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تلفن هوشمند Unihertz Tank 3 از استاندارد IP68 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. این دستگاه دارای ویژگی هایی مانند مسافت یاب لیزری ۴۰ متری، سنسور مادون قرمز، چراغ قوه LED با سطح روشنایی ۱۲۰۰ لومن، دو دکمه کناری قابل تنظیم و سنسور اثرانگشت است‌. این گوشی هوشمند از دو سیم کارت، شبکه 5G زیر ۶ گیگاهرتز، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۳، GNSS و NFC پشتیبانی می‌کند. ابعاد این محصول ۱۷۹ در ۸۶ در ۳۱ میلی‌متر بوده و وزن آن ۶۶۶ گرم است.

تیزر یک گوشی مشابه بلک بری KEY2 توسط شرکت Unihertz منتشر شد

نظر شما درباره تجهیز یک تلفن هوشمند به چنین باتری پرظرفیتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی