حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y100 5G با اسنپدراگون ۶۹۵ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو یک گوشی جدید از سری Y را در کشور چین معرفی کرده است. پس از رونمایی از Y200 و Y55t، ویوو Y100 5G معرفی شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند بیندازیم.

ویوو Y100 5G دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و طراحی پریمیوم است

ویوو Y100 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ بوده که تاچ سمپلینگ ریت ۱,۲۰۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دو لنز دوربین بر روی پنل پشتی خمیده این تلفن هوشمند دیده می‌شود. ضخامت این دستگاه ۷.۴۹ میلی‌متر بوده و وزن آن حدود ۱۷۲ گرم (رنگ مشکی) یا ۱۸۴ گرم (رنگ آبی) است. با وجود آنکه Y100 5G یک گوشی مقرون به صرفه است، اما ویوو تلاش کرده تا با طراحی بافتی خاص بر روی قاب پشتی، حس یک دستگاه پریمیوم را به کاربران انتقال دهد.

Vivo Y100 5G

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo Y100 5G را تأمین می‌کند. گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. کاربران می‌توانند به لطف قابلیت افزایش رم مجازی، میزان رم را تا ۱۲ گیگابایت دیگر افزایش دهند. همان‌طور که اشاره شد، دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بوده و از لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. دوربین دوم نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این دستگاه به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری این گوشی هوشمند ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری و توسط آداپتور ۴۴ واتی شارژ می‌شود. از دیگر ویژگی های Y100 5G می‌توان به برخورداری از گواهی IP54، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش، سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری OriginOS 13 به همراه قابلیت تشخیص چهره اشاره کرد.

مشخصات Vivo Y100

قیمت Vivo Y100

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ویوو Y100 5G در رنگ‌های مختلف مشکی ستاره‌ای، آبی شیشه‌ای و یک مدل سبز با تکسچر خاص بر روی قاب پشتی، قابل تهیه خواهد بود. قیمت این گوشی به شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ + ۱۲۸ گیگابایت: ۱,۳۹۹ یوآن (معادل ۱۹۱ دلار)

۲- نسخه ۸ + ۲۵۶ گیگابایت: ۱,۵۹۹ یوآن (معادل ۲۱۸ دلار)

۳- نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایت: ۱,۷۹۹ یوآن (معادل ۲۴۵ دلار)

۴- نسخه ۱۲ + ۵۱۲ گیگابایت: ۱,۹۹۹ یوآن (معادل ۲۷۳ دلار)

گوشی ویوو Y78t با اسنپدراگون 6 نسل 1 و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

هم اکنون امکان پیش سفارش Vivo Y100 5G فراهم بوده و فروش این تلفن هوشمند از ۴ نوامبر (۱۳ آبان ماه) آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند میان رده جدید ویوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی