حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y36i با دیمنسیتی ۶۰۲۰ و باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

گوشی های هوشمند Vivo Y36 4G و Y36 5G در ماه می رونمایی شدند. در حال حاضر یک عضو جدید به این سری اضافه شده است. ویوو Y36i از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰، صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند جدید ویوو بیندازیم.

ویوو Y36i از صفحه نمایش ۹۰ هرتزی برخوردار است

ویوو Y36i دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی LCD با وضوح HD+ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی است. نمایشگر به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند دارای تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی بوده و حداکثر روشنایی ۸۴۰ نیت و حداقل روشنایی ۲ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین سلفی Y36i وضوح ۵ مگاپیکسلی داشته و درون یک ناچ قطره ای شکل دیده می‌شود. برای دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این دستگاه یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

رنگ بنفش Vivo Y36i

رنگ طلایی Vivo Y36i

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo Y36i را تأمین می‌کند. این گوشی هوشمند دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری OriginOS 3.0 به دست کاربران خواهد رسید. ویوو برای این گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید خود، باتری پرظرفیتی را در نظر گرفته است‌. این دستگاه از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. از ویژگی های کلیدی ویوو Y36i می‌توان به پشتیبانی از شبکه 5G، سنسور اثرانگشت بر روی دکمه پاور و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. این گوشی هوشمند از پورت USB type-C برخوردار است.

رنگ مشکی Vivo Y36i

گوشی هوشمند Vivo Y36i قیمتی معادل ۱۷۰ دلار دارد

مطابق با گزارش GSMArena، ویوو Y36i در ۳ رنگ طلایی، بنفش و مشکی به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی هوشمند در وب‌سایت رسمی چینی ویوو با قیمت ۱,۱۹۹ یوآن (معادل ۱۷۰ دلار/ ۱۵۵ یورو) قابل مشاهده است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره عرضه یا عدم عرضه این دستگاه در کشور های دیگر منتشر نشده است.

ویوو X100 و X100 Pro با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک معرفی شدند

نظر شما درباره Vivo Y36i چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی