حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۹۰ اسمارت با تراشه دیمنسیتی ۶۰۲۰ مدیاتک و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

1 ماه قبل | یک دیدگاه | آنر، اخبار

گوشی میان‌رده آنر ۹۰ اسمارت، بی‌سر‌و‌صدا در کشور فرانسه رونمایی شد. این تلفن هوشمند، پنجمین عضو سری Honor 90 است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این گوشی جدید آنر بیندازیم.

آنر ۹۰ اسمارت از نمایشگر ۶۰ هرتزی و باتری پرظرفیتی برخوردار است

آنر 90 Smart دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی TFT LCD با رفرش ریت استاندارد ۶۰ هرتزی و وضوح FullHD+ است. این نمایشگر، توانایی تولید حداکثر روشنایی ۸۵۰ نیت را داشته که انتظار می‌رود دید مناسبی را در فضای باز، در اختیار کاربران قرار دهد.

قاب پشتی این تلفن هوشمند دارای یک روکش مات گرادیانی بوده و تنها اطراف ماژول دوربین است که پوششی براق دارد. دو بریدگی دایره‌ای شکل در قاب پشتی این دستگاه دیده می‌شود که درون آن، سه لنز دوربین به همراه یک فلاش LED قرار گرفته است. این گوشی در دو رنگ سبز زمردی و مشکی نیمه شب به دست کاربران خواهد رسید.

رنگ های Honor 90 Smart

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ به عنوان قلب تپنده Honor 90 Smart در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این دستگاه به طور پیش‌فرض با برخورداری از Magic OS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ به دست کاربران می‌رسد.

آنر ۹۰ اسمارت از باتری پرظرفیت ۵,۳۳۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه این تلفن هوشمند دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا بوده و سنسور اثرانگشت نیز بر روی دکمه پاور تعبیه شده است.

Honor 90 Smart

همان‌طور که اشاره شد، سه لنز دوربین در قاب پشتی Honor 90 Smart دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین های ماکرو و عمق‌سنج، از سنسور ۲ استفاده شده است. مطابق با گزارش Gizmochina، این تلفن هوشمند میان‌رده جدید آنر از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

قیمت گوشی هوشمند Honor 90 Smart 

در حال حاضر، آنر ۹۰ اسمارت با قیمت ۲۴۹,۹۰ یورو (حدودا معادل ۲۷۱ دلار) در فرانسه قابل تهیه است. می‌توان این دستگاه را از وب‌سایت رسمی آنر سفارش داد. همان‌طور که اشاره شد، Honor 90 GT در رنگ های مشکی و سبز عرضه می‌شود.

آنر ۹۰ لایت با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی و مدیاتک Dimensity 6020 رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

اندروید ۱۵ آماده شده بعد اینها با اندروید ۱۳ گوشی میزنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی