حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان وان پلاس Nord N30 SE 5G در راه است

نوشته

3 ماه قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

بیش از یک سال از رونمایی گوشی اقتصادی وان پلاس Nord 20 SE 5G با تراشه مدیاتک Helio G35 می‌گذرد. این برند در سال 2023 گوشی جدیدی با برند Nord SE عرضه نکرد، اما به نظر می رسد که شاید مدل جدید در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. بر اساس اطلاعات رصدشده باید گفت گوشی ارزان وان پلاس Nord N30 SE 5G در راه است.

گوشی ارزان وان پلاس Nord N30 SE 5G

این گوشی به تازگی در بنچمارک‌ Geekbench رصد شده است. به این ترتیب مدل تراشه، حافظه رم و نسخه اندروید این محصول را می‌توانیم ببینیم.

برای یادآوری، قبلا OnePlus Nord 30 SE 5G با شماره مدل CPH2605 در پایگاه داده گواهی TDRA امارات رصد شد. همین دستگاه اکنون با چیپست مدیاتک Dimensity 6020 در بنچمارک Geekbench دیده شده است. نسل قبلی این مدل یک محصول 4G بود، اما جانشین آن اتصال 5G را ارائه خواهد کرد.

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ استفاده شده در این دستگاه به خوبی نشان می‌دهد که یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین موبایل‌های 5G وان پلاس خواهد بود. این لیست همچنین نشان می دهد که 4 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 13 از دیگر مشخصات آن است. امتیاز 703 در تست تک هسته ای و 1781 در تست های چند هسته‌ای Geekbench برای این دستگاه ثبت شده است.

گوشی وان پلاس Nord 30 SE 5G چند ماه پیش در پایگاه داده گواهی TUV نیز دیده شد. این لیست نشان می‌داد که این گوشی می‌تواند دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و شارژر ۳۳ وات باشد.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

چقدر بد کار می‌کنند خوب چرا خساست اندروید ۱۴ رو بزار واقعا سامسونگ تو این زمینه از همه بهتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)