حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس Nord N30 SE فاش شد: ۳۲۰ دلار

نوشته

2 ماه قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

ماه گذشته میلادی بود که وان پلاس از گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید خود با نام Nord N30 SE، رونمایی کرد؛ اما در زمان معرفی، قیمت این دستگاه اعلام نشد. هم اکنون، گزارشی منتشر شده که قیمت این تلفن هوشمند در بازار اروپا را نشان می‌دهد.

قیمت وان پلاس Nord N30 SE 5G 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت وان پلاس Nord N30 SE 5G در بازار اروپا با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی حدود ۲۲۹ یورو (معادل ۳۲۰ دلار) است. هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این تلفن هوشمند در بازار اروپا منتشر نشده است. OnePlus Nord N30 SE از یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی LCD با وضوح FullHD+ بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این دستگاه فاقد دکمه لغزنده هشدار و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است.

برخی از مشخصات OnePlus Nord N30 SE

دو لنز دوربین در قاب پشتی Nord N30 SE 5G خودنمایی می‌کند. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین دیگر (از نوع تشخیص عمق) سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد. وان پلاس برای دوربین سلفی این دستگاه نیز به سراغ یک سنسور ۲ مگاپیکسلی رفته است. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. قبلاً این چیپست در گوشی هایی مانند Vivo Y35i به کار گرفته شده بود. Dimensity 6020 با فرآیند ۷ نانومتری تولید شده و از پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بهره می‌برد.

این چیپست مدیاتک، امکان اتصال به شبکه اینترنت 5G را برای نورد N30 SE فراهم می‌کند. OnePlus Nord N20 SE از مدیاتک Helio G35 برخوردار بود که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کرد. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند اقتصادی وان پلاس از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13.1 راهی بازار خواهد شد.

وان پلاس Nord N30 SE 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

حیف که اندروید ۱۳ هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی