حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو Y36 در دو نسخه 4G و 5G معرفی شد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

امروز، تلفن هوشمند ویوو Y36 در کشور اندونزی معرفی شد. این دستگاه، جایگزین Vivo Y35 خواهد شد. Vivo Y36 در دو نسخه 5G و 4G عرضه می‌شود. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند بیندازیم.

ویوو Y36 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

همان طور که اشاره شد، ویوو Y36 در دو نسخه 4G و 5G عرضه می‌شود. تنها تفاوت بین این دو نسخه، تراشه به کار رفته و رنگ های در نظر گرفته شده برای این دو است. نسخه 4G نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تامین کرده و در دو رنگ مشکی و Glitter Aqua عرضه خواهد شد. نسخه 5G این تلفن هوشمند اما یه تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ مجهز بوده و در دو رنگ مشکی و سبز کریستالی به دست کاربران می‌رسد. سایر مشخصات نسخه های 4G و 5G این تلفن هوشمند، یکسان است.

Vivo Y36

ویوو Y36 به یک صفحه نمایش ۶.۶۴ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ مجهز شده است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. ماژول دوربین بزرگ مستطیلی شکلی در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم آن (از نوع تشخیص عمق) به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. Vivo Y36 به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز شده است. باتری این تلفن هوشمند آینده ویوو ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و به رابط کاربری Funtouch 13 مجهز شده است.

Vivo Y36

قیمت Vivo Y36

مطابق با گزارش GSMArena، نسخه 4G این تلفن هوشمند جدید ویوو با قیمت ۲۲۶ دلار (معادل ۲۱۱ یورو) به دست خریداران می رسد. متاسفانه اما هنوز قیمت نسخه 5G این دستگاه مشخص نیست!

گوشی Vivo Y35 5G با تراشه Dimensity 700 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

 

نظر شما درباره Vivo Y36 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی