حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N30 SE 5G با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | یک دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

هفته گذشته بود که گوشی های OnePlus 12، OnePlus 12R و ایربادز OnePlus Buds 3 برای عرضه در بازار جهانی رونمایی شدند. هم اکنون، این برند بی سر و صدا از تلفن هوشمند جدیدی رونمایی کرده است. وان پلاس Nord N30 SE 5G برای بازار بازار جهانی معرفی شده است. این دستگاه جانشین Nord N20 SE است که در سال گذشته میلادی معرفی شده بود.

گوشی ارزان‌قیمت وان پلاس Nord N30 SE معرفی شد

وان پلاس نورد N30 SE 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی LCD با وضوح FullHD+ است. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. یک ماژول دوربین بزرگ مستطیلی شکل در قاب پشتی این دستگاه تعبیه شده است. متاسفانه در این گوشی خبری از دکمه لغزنده هشدار و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیست.

OnePlus Nord N30 SE 5G

به سراغ مشخصات می‌رویم. OnePlus Nord N30 SE 5G دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. دوربین دوم نیز از سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. تراشه مدیاتک Dimensity 6020 نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند. این تراشه شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. Nord N20 SE از چیپست مدیاتک هلیو G35 برخوردار بود. استفاده از Dimensity 6020، یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسل قبل است. جدیدترین تلفن هوشمند وان پلاس با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید.

OnePlus Nord N30 SE 5G

مطابق با گزارش Gizmochina، باتری در نظر گرفته شده برای وان پلاس Nord N30 SE 5G ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۳۳ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13.1 به دست کاربران خواهد رسید. متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه Nord N30 SE 5G در دست نیست. انتظار می‌رود که این دستگاه در همان مناطقی عرضه شود، که Nord N20 SE به فروش می‌رسید.

وان پلاس 12 و 12R به صورت جهانی عرضه شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

واقعا از وان پلاس توقع نداشتم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی