حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو X100 و X100 Pro با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک معرفی شدند

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ویوو

ویوو با برگزاری رویدادی در کشور چین، از آخرین نسل از گوشی های پرچمدار خود به همراه ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرد. ویوو X100 و X100 Pro معرفی شده اند. این تلفن های هوشمند جانشین سری X90 سال گذشته خواهند شد. دو عضو سری ایکس ۱۰۰ زبان طراحی یکسانی داشته و جدا از چند تفاوت، کاملاً شبیه به یکدیگر هستند.

نمایشگر ویوو X100 و X100 Pro روشنایی ۳,۰۰۰ نیتی دارد

گوشی های Vivo X100 و X100 Pro دارای ماژول دوربین بزرگ دایره ای شکلی هستند. هر دو تلفن هوشمند به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با لبه های خمیده و رزولوشن 1.5K مجهز شده اند. نمایشگر این دو دستگاه از استاندارد HDR10+ پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سری ویوو ایکس ۱۰۰ از گواهینامه IP68 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهند بود. سنسور اثرانگشت این دو گوشی هوشمند زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

سری Vivo X100

در قاب پشتی ویوو X100 و X100 Pro سه لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی این دو دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از لرزشگیر اپتیکال برخوردار است. برای دوربین اولترا واید نیز یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

دوربین تله فوتو وضوح ۶۴ مگاپیکسلی (۵۰ مگاپیکسلی در نسخه پرو) داشته و زوم اپتیکال ۳ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین سوپر تله فوتو این دستگاه از لنز Vario-APO-Sonar استفاده می‌کند و دارای گواهی ZEISS است. سری ویوو ایکس ۱۰۰ به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند. تراشه تصویربرداری V3 اختصاصی ویوو برای قابلیت‌ های عکاسی پیشرفته و ضبط ویدیوهای 4K، در این گوشی های هوشمند به کار گرفته شده است.

Vivo X100 Pro

مطابق با گزارش منبع، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ نیروی پردازشی مورد نیاز Vivo X100 و X100 Pro را تأمین می‌کند. این سری اولین گوشی هایی هستند که از رم های LPDDR5T (فقط در گران‌قیمت‌ترین نسخه) برخوردارند.

این دو دستگاه حداکثر از ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی بهره‌مند خواهند بود. نسخه استاندارد و پرو سری X100 به ترتیب از باتری های ۵,۰۰۰ و ۵,۴۰۰ میلی آمپری برخوردارند.

همچنین هر دو از شارژ سریع ۱۲۰ و ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد. همچنین Vivo X100 Pro از قابلیت شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی های هوشمند پرچمدار به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 بهره می‌برند. از دیگر ویژگی های این سری می‌توان به پشتیبانی از WiFi-7، NFC، شبکه اینترنت 5G، بلوتوث ۵.۳ و برخورداری از درگاه USB type-C اشاره کرد.

قیمت سری ویوو ایکس ۱۰۰

ویوو ایکس ۱۰۰ و ایکس ۱۰۰ پرو در رنگ های آبی، مشکی، نارنجی و سفید عرضه می‌شوند. قیمت ویوو X100 به شرح زیر است:

۱- نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی: ۳,۹۹۹ یوآن (۵۵۰ دلار)

۲- نسخه ۱۶ + ۲۵۶ گیگابایتی: ۴,۲۹۹ یوآن (۵۸۹ دلار)

۳- نسخه ۱۶ + ۵۱۲ گیگابایتی: ۴,۵۹۹ یوآن (۶۳۰ دلار)

۴- نسخه ۱۶ گیگابایت+ ۱ ترابایت: ۴,۹۹۹ یوآن (۶۸۵ دلار)

۵- نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم با فناوری LPDDR5T + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۵,۰۹۹ یوآن (۶۹۹ دلار)

ویوو +X90 Pro رسما معرفی شد: قدرتمندترین گوشی هوشمند در زمینه تراشه و دوربین

پیکربندی‌ های مشابه Vivo X100 Pro به ترتیب ۴,۹۹۹ یوآن (۷۰۰ دلار)، ۵,۲۹۹ یوآن (۷۲۶ دلار)، ۵,۴۹۹ یوآن (۸۰۰ دلار) و ۵,۹۹۹ یوآن (۸۲۲ دلار آمریکا) قیمت دارند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی