حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G53s با اسنپدراگون ۴۸۰ در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

در اوایل سال جاری میلادی، موتورولا گوشی هوشمند مقرون به صرفه Moto G53 5G را در چین معرفی کرد. نسخه گلوبال این تلفن هوشمند اخیراً موفق به دریافت گواهینامه GCF شده که نشان می‌دهد این دستگاه در آینده ای نزدیک در بازار جهانی عرضه خواهد شد. هم اکنون اما موتورولا Moto G53s با برخی از اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری خود در لیست کنسول Google Play مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این خبر بپردازیم.

موتورولا Moto G53s از نمایشگر HD+ و اندروید ۱۳ برخوردار خواهد بود

انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری میلادی موتورولا، از Moto G53s رونمایی کند‌. این دستگاه، یک گوشی مقرون به صرفه میان رده 5G خواهد بود. با آنکه هنوز زمان رونمایی این تلفن هوشمند اعلام نشده است؛ اما این دستگاه با اسم رمز Penang در کنسول گوگل پلی مشاهده شده که نشان دهنده معرفی آن در آینده ای نزدیک است.

موتو G53s در کنسول گوگل پلی

لیست گوگل پلی نام این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده موتورولا را تأیید می‌کند. همچنین فاش می‌کند که این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ تأمین خواهد کرد. این چیپست شامل دو هسته Kryo 460 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Kryo 460 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 619، برای پردازش های گرافیکی است.

انتظار می‌رود که Motorola Moto G53s با ۴ گیگابایت حافظه رم عرضه شود. احتمالا این دستگاه به طور پیش‌فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MyUX مجهز خواهد بود. آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش HD+ با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. موتورولا اخیراً یک گوشی هوشمند میان رده جدید را در بازارهای اروپا و آسیا به نام Moto G73 5G عرضه کرده است. این تلفن هوشمند هم اکنون برای خرید در بازار هند موجود بوده و کاربران می‌توانند با پرداخت کمتر از ۲۰,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۲۴۰ دلار) آن را تهیه کنند.

موتورولا Moto G73 با دوربین ۵۰ مگاپیسکلی معرفی شد

 

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره موتورولا Moto G53s چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی