حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت 10T با تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ در ژاپن معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

شیائومی گوشی‌ جدیدی را با برند ردمی در ژاپن رونمایی کرده است. این دستگاه جدید نام مشترکی با یکی از میان رده های این شرکت در هند دارد. اما این دو مدل علیرغم نام یکسان، مشخصات متفاوتی دارند! شیائومی ردمی نوت 10T جدید بر خلاف مدل قبل از تراشه اسنپدراگون برخوردار بوده و طراحی متفاوتی نیز دارد. اگر به خاطر داشته باشید ردمی نوت ۱۰ تی  بازار هند نیز در حقیقت همان نسخه ری‌برند شده ردمی نوت ۱۰ 5G بود.

شیائومی ردمی نوت 10T جدید در ژاپن رونمایی شد

شیائومی ردمی نوت 10T جدید دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با پشتیبانی از رفرش ریت ۹۰ هرتز و وضوح FullHD+ یا همان ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل است. دوربین سلفی این دستگاه مانند بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی درون یک پانچ هول قرار گرفته است. ماژول دوربین موجود در قاب پشتی طراحی مستطیلی شکلی داشته و دو لنز در آن دیده می‌شوند. صفحه نمایش نیز توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود.

Redmi Note 10T

جدیدترین میان رده شیائومی به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ مجهز شده است. این تراشه قابلیت اتصال به شبکه اینترنت 5G را به این دستگاه می‌آورد و تلفن هوشمند مذکور قادر به دانلود ۲.۳ گیگابیت بر ثانیه و آپلود ۶۶۰ مگابیت در ثانیه خواهد بود. ردمی نوت ۱۰ تی از وای فای ۶ و بلوتوث ۵ نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است. که خوشبختانه از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برخی از مشخصات ردمی نوت ۱۰ تی

دوربین اصلی Redmi Note 10T جدید رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق نیز در کنار آن قرار گرفته است. متاسفانه گزارش GizmoChina اشاره ای به سنسور های دوربین این تلفن هوشمند نمی‌کند. این دستگاه مانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه شیائومی به یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

نسخه ۴+۶۴ گیگابایتی این تلفن هوشمند با قیمت ۳۴,۸۰۰ ین ژاپن (معادل ۲۷۶ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. البته ممکن است نسخه های دیگری نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده باشد. اما تنها همین نسخه ۴+۶۴ گیگابایتی در سایت شیائومی ژاپن در دسترس است. این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و آبی عرضه خواهد شد.

شیائومی ردمی Note 10T 5G با دیمنسیتی ۷۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد: همان Redmi Note 10 5G جهانی

نظر شما درباره میان رده های اقتصادی اخیر شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی