حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا X100 رسماً معرفی شد: پشتیبانی از اینترنت 5G و قیمت ٢۵٢ دلاری

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، نوکیا

نوکیا به مدد ارائه گوشی‌های اقتصادی‌تر و متنوع‌تر خود، توانست فروش خود را بیش از پیش افزایش دهد. معروف‌ترین سری این گوشی‌ها، سری X است. نوکیا امروز از جدیدترین گوشی سری X خود، یعنی نوکیا X100 رونمایی کرده است. در ادامه مشخصات فنی و قیمت این دستگاه را بررسی می‌کنیم.

مشخصات فنی و قیمت نوکیا X100 5G

نوکیا پیش‌تر از گوشی Nokia X20 با تراشه Snapdragon 480 پرده برداشته بود.

 

نوکیا X10 و نوکیا X20 با اسنپدراگون ۴۸۰ و لنز دوربین ZEISS رسما معرفی شدند

 

به نقل از TheVerge، نوکیا از ٢٨ آبان امسال، یک گوشی جدید را به سبد خرید گوشی‌های خود اضافه می‌کند. این گوشی، یک دستگاه 5G با نام Nokia X100 است. این گوشی، مختص به اپراتور T-Mobile است. این دستگاه، زمانی رونمایی شده است که تعطیلات نزدیک هستند و فروش سایر گوشی‌های 5G از T-Mobile و وان پلاس و… به دلیل کمبود قطعات، محدود شده است.

اما در این بین، نوکیا با یک دستگاه 5G با قیمت زیر ٣٠٠ دلار وارد بازی می‌شود. بنابراین، این گوشی می‌تواند سبب افزایش سهم فروش نوکیا شود. در حالی که این گوشی مانند Nokia G300 و Nokia G50 از Snapdragon 480 بهره می‌برد، شباهت‌های آن‌ها به همین جا ختم می‌شود. بر خلاف X100، نوکیا G50 برای سرگرمی طراحی شده است. نمایشگر این گوشی، ۶.۶٧ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و نسبت تصویر ٢٠:٩ است. رفرش ریت این نمایشگر، ۶٠ هرتز است.

این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در کنار آن، شما می‌توانید حداکثر ١ ترابایت کارت حافظه MicroSD را به کار بگیرید. به بخش سیستم دوربین این دستگاه می‌رسیم. جایی که Nokia X100 مجهز به دوربین اصلی چهارگانه ٢+٢+۵+۴٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو می‌باشد. همچنین یک دوربین سلفی ١۶ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی Nokia X100، درون حفره نمایشگر مرکزی قرار دارد. نوکیا به صورت پیش فرض سیستم عامل اندورید ١١ را در این گوشی ارائه می‌دهد. اما مشخص نیست که چند به روزرسانی اساسی اندروید برای این دستگاه منتشر می‌شود.

شایان ذکر است که ظرفیت باتری این گوشی برابر با ۴,۴٧٠ میلی آمپر ساعت است. نوکیا ایکس ١٠٠ از حسگر تشخیص اثرانگشت روی فریم برخوردار است. جک ٣.۵ میلی متری هدفون، بلوتوث نسخه ۵.١، درگاه Type-C و فریم پلاستیکی، از دیگر مشخصات این گوشی تازه وارد از نوکیا است. این گوشی 5G جدید از نوکیا، با قیمت ٢۵٢ دلار و از ٢٨ آبان قابل خریداری خواهد بود.

نظر شما در مورد این گوشی مقرون به صرفه نوکیا با پشتیبانی از اینترنت 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza1995

نوکیا هم داره کم کم خودش میکشه بالا…
ای کاش مدیران اون درک کنن و یدونه پرچمدار قوی بده بیرون

طاها قلی پور

نوکیا ترو جان عمت از این دوربین گرد چهار تایی دست وردار . چمیدونم مربه بزن . مثل سامسونگ اشکال عجیب یا مستطیل بزن . فقط دایره نزن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️