حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G ارزان آنر Play 6C با نمایشگر ۹۰ هرتز و اسنپدراگون ۴۸۰ رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر

آنر Play 6C خیلی بی‌سروصدا در چین معرفی شد. این یک گوشی 5G مقرون به صرفه است. نمایشگر ۹۰ هرتز و اسنپدراگون ۴۸۰ می‌تواند تصور خوبی نسبت به این دستگاه برای شما ایجاد کند.

گوشی 5G ارزان آنر Play 6C

به صورت خلاصه باید گفت که Honor Play 6C دارای یک ناچ قطره‌طور، یک تراشه سری 4 اسنپدراگون، یک دوربین تکی در پشت و یک باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع است.

گوشی ارزان آنر Play 6C با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD همراه است که وضوح HD+ یا 720 در 1600 پیکسل، نسبت تصویر 20:9 و رفرش‌ریت 90 هرتز را ارائه می کند. در قلب آن تراشه اسنپدراگون 480 5G استفاده شده است.

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

آنر Play 6C دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بوده و پنل پشتی آن دارای یک دوربین تکی 13 مگاپیکسلی f/1.8 با فلاش LED است. هر چند که در تصاویر به نظر می‌رسد باید ۲ دوربین روی قاب پشتی باشد اما در لیست مشخصاتی که چندین منبع عنوان کرده اند، همین یک دوربین اصلی وجود دارد.

این دستگاه با رابط کاربری Magic UI 5.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 آماده شده است. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در کناره قاب خود دارد.

آنر پلی ۶ سی توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می شود. در بخش حافظه تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم می تواند داشته باشد. این گوشی ویژگی های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، 5G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون را ارائه می دهد.

قیمت Honor Play 6C چقدر است؟

آنر Play 6C در دو مدل زیر و با قیمت‌های اعلام شده عرضه می شود:

۱- 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ۱۵۴ دلار

۲- 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ۱۸۲ دلار

همچنین سه رنگ مشکی شب جادویی، آبی شفق قطبی و نقره ای تیتانیوم را نیز دارد. در این مطلب تصویر رنگ آبی شفق قطبی را می بینید:

آنر پلی ۶ سی

آنر پلی ۶ سی

آنر قصد دارد گوشی بعدی سری X40 خود را با نام Honor X40 GT عرضه کند. گزارش‌های تایید نشده ادعا کرده‌اند که ممکن است دارای چیپست اسنپدراگون 888 4G باشد.

نظر شما چیست؟ از این گوشی اقتصادی 5G راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به نظر من روی ۱۵۰ دلار بد نیست

BeFair

خوبه که قیمتش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)