حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G400 5G با Snapdragon 480 و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد: ۲۳۹ دلار

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | نوکیا

با هم دیدیم که گوشی های نوکیا C100 و نوکیا C200 به عنوان گوشی های جدید 4G نوکیا معرفی شدند. محصولاتی با اندروید ۱۲ و قیمت زیر ۱۲۰ دلار که می توانند بازارهای خاص مثل حتی بازار کشور ما را هدف قرار بدهند. با این حال نوکیا برای CES 2022 یک گوشی 5G هم دارد. نوکیا G400 5G با Snapdragon 480 و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شده است که ۲۳۹ دلار قیمت دارد.

نوکیا G400 5G

این همان موبایلی است که چند روز پیش از نوکیا دیدیم و حالا رسما معرفی می شود. محصولی که با تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ شرکت کوالکام می تواند به شبکه 5G متصل شود. همچنین در کنار این تراشه تا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیابایت حافظه داخلی می تواند قرار بگیرد.

Nokia G400 5G

Nokia G400 5G

این گوشی 5G اقتصادی به نمایشگری با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهر شده است. متاسفانه درباره رزلوشن یا نوع پنل هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست. حتی اندازه آن هم اعلام نشده و سایت نوکیا هنوز با اطلاعات این گوشی به روز نشده است. با این حال همانطور که می بینید، یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی دارد.

دوربین اصلی پشتی نوکیا جی ۴۰۰ شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می شود. ۲ دوربین دیگر احتمالا به ترتیب با لنز فوق عریض و عکاسی ماکرو ارایه شوند.

قیمت نوکیا جی ۴۰۰ ۵ جی

نوکیا عدد ۲۳۹ دلار را برای این دستگاه اعلام می کند. هر چند با این عدد می توان موبایل های قابل توجه تری خرید اما بازهم فاکتورهای بازاریابی مهم مثل اتصال 5G و نمایشگر ۱۲۰ هرتز در کنار دوربین اصلی سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی در اینجا حضور دارند.

نظر شما درباره نوکیا G400 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mamalkamal

به نظر من که خوبه بیاپ میگیرم احتمالا جایگزینه ۷.۲ باشه

Ali.a.m

این نوکیا کی میخواد از اسنپدراگون سری ۴ دست برداره و یکم به فکر ارتقاء قدرت پردازشی باشه!؟

Saber.29

من a32 یا حتی a22 رو به این ترجیح میدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)