حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی میت ایکس ۳ با قابلتی شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

گوشی تاشو هواوی Mate X3 فردا یعنی سوم فروردین ۱۴۰۲ به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. از جمله گزارش‌های لحظه آخری پیش از معرفی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که احتمالا هواوی میت ایکس ۳ با قابلتی شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد. اگر این موضوع صحیح باشد، Mate X3 اولین گوشی تاشو هواوی با قابلیت شارژ وایرلس خواهد بود.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس ۳

بر اساس شنیده‌های جدید از یک منبع موثق، هواوی Mate X3 مجهز به صفحه نمایش تاشو داخلی ۱۲۰ هرتزی با وضوح 2K خواهد بود. اندازه آن 7.8 اینچ خواهد بود که مطابق با شنیده‌های پیشین است. نمایشگر بیرونی یک نمونه ۶.۴۵ اینچی با پنل OLED خواهد بود.

همچنین درباره سیستم دوربین هواوی Mate X3 نیز شنیده‌هایی وجود دارد. ظاهرا دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده خواهد کرد، در حالی که طبق شایعات قبلی، دوربین فوق عریض به سونی IMX688 و لنز زوم پریسکوپی از سونی IMX351 استفاده خواهد کرد.

گوشی مرموز هوآوی

خبر خوب برای طرفداران شارژ بی سیم این است که Mate X3 اولین گوشی تاشو هواوی خواهد بود تا از این ویژگی پشتیبانی کند. مهندسان هواوی بالاخره جایی برای قرار دادن سیم‌پیچ سیستم شارژ بی‌سیم پیدا کرده‌اند و این خبر خوبی است.

همچنین گواهی IPX8 برای میت ایکس ۳ گزارش شده که اساساً به این معنی مقاومت در برابر غوطه‌وری در عمق ۱ متری آب و به مدت ۳۰ دقیقه است. شیشه مقاوم Kunlun هواوی که در بخش بیرونی این گوشی تاشو قرار خواهد داشت. اگر دوست دارید مقاومت آن را ببینید، این مطلب برای شماست:

تست سقوط هواوی Mate 50 Pro با شیشه مقاوم Kunlun glass را ببینید: شرمنده کردن Galaxy S23 Ultra

 

در نهایت این گزارش به استفاده از تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 اشاره دارد، همان چیپست مورد استفاده در گلکسی فولد 4 اما تفاوت اینجاست که هواوی Mate X3 به دلیل محدودیت‌های اعمال شده توسط ایالات متحده از نسخه اصلاح شده و 4G آن استفاده خواهد کرد.

این گوشی با یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. همچنین توانایی ارتباطات ماهواره ای را در اختیار خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ شارژ بی‌سیم در خرید شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)