حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate X3 معرفی شد: سبک ترین و باریک ترین گوشی تاشو جهان!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی سرانجام امروز تلفن هوشمند تاشو جدید خود را با نام Mate X3 معرفی کرد. این دستگاه، سبک ترین و باریک ترین گوشی تاشو در جهان است. با وجود کاهش وزن، اما ویژگی های جذابی به میت ایکس ۳ اضافه شده است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این گوشی هوشمند تاشو جدید هواوی چه مشخصاتی دارد؟

هواوی Mate X3 امکان برقراری ارتباط ماهواره ای دوطرفه را دارد

پس از دو سال انتظار طرفداران هواوی و توقف توسعه جانشین Mate X2، اکنون گوشی تاشو Mate X3 هواوی معرفی شده است. آیا این دستگاه ارزش دو سال انتظار را دارد؟ گوشی تاشو جدید هواوی دارای متریال نوآورانه و ساختار بدنه فوق سبک است. این دستگاه تنها ۲۳۹ گرم وزن دارد. هواوی ادعا می‌کند که این محصول، سبک ترین و باریک ترین گوشی تاشو در کل دنیاست. لولای قطره ای جدید، کمک می‌کند تا میت ایکس ۳ ضخامت کمی داشته باشد. ضخامت این دستگاه در حالت تانشده تنها ۵.۳ میلی متر است.

Mate X3

تلفن هوشمند تاشو جدید هواوی همانند نسل قبل و به سبک سری زد فولد سامسونگ، مانند یک کتاب تا می‌شود. این دستگاه دارای صفحه‌نمایش تاشو داخلی ۷.۸۵ اینچی (با وضوح ۲۲۲۴×۲۴۹۶ پیکسل) است. نمایشگر خارجی این گوشی نیز اندازه ۶.۴ اینچی دارد. صفحه نمایش داخلی و خارجی این دستگاه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی LTPO را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هواوی ادعا می‌کند که به لطف به کارگیری شیشه Kunlun، دو نمایشگر جدید میت ایکس ۳ در برابر ضربه مقاوم هستند. همچنین لازم به ذکر است که شیشه قاب پشتی این دستگاه به راحتی چربی اثر انگشت را جذب نمی‌کند.

Huawei Mate X3

هواوی Mate X3 از استاندارد IPX8 برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم خواهد بود. این گوشی قابلیت جالبی به نام «wet hand mode» دارد. به لطف این ویژگی حتی وقتی که دست های شما خیس و مرطوب است نیز می‌توانید با راحتی با میت ایکس ۳ کار کنید. لولای این تلفن هوشمند جدید هواوی می‌تواند در هر حالتی گوشی را نگه دارد. بنابراین شما می‌توانید در حالت «نیمه باز» از این دستگاه استفاده کنید.

برخی از مشخصات Huawei Mate X3

نیروی پردازشی این دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ 4G تأمین می‌شود. باتری هوآوی Mate X3 ظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۶ وات و شارژ وایرلس ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. قطعا ماژول دوربین بزرگ این گوشی توجه شما را به خود جلب کرده است. یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (به همراه لرزشگیر اپتیکال)، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پریسکوپی با قابلیت زوم ۵ برابری در این ماژول قرار گرفته اند. هر دو صفحه نمایش این تلفن هوشمند به پانچ هولی مجهز شده و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در آن قرار گرفته است.  از دیگر ویژگی های HUAWEI Mate X3 می توان به برخورداری از بلوتوث ۵.۲، پشتیبانی از دو سیم کارت، فرستنده مادون قرمز، سنسور اثر انگشت موجود بر روی دکمه پاور و ارسال پیام های ماهواره ای دو طرفه از طریق ماهواره های Beidou اشاره کرد.

هواوی پی ۶۰ آرت با طراحی خاص، دوربین اصلی دارای دیافراگم متغیر ۱۰ مرحله‌ای و زوم 200X رسما معرفی شد + ارتباط ماهواره ای ۲ طرفه

 

گوشی تاشو میت ایکس ۳ چه قیمتی دارد؟

متاسفانه هنوز نمی‌دانیم که این گوشی هوشمند تاشو جدید هواوی در بازار های جهانی نیز عرضه می شود یا خیر. در کشور چین قیمت میت X3 از ۱۲,۹۹۹ یوان (۱,۹۰۴ دلار) شروع می‌شود. اگر این گوشی وارد بازار های جهانی شود، احتمالا قیمتی گران تر از زد فولد ۴ سامسونگ خواهد داشت.

نظر شما درباره Mate X3 هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی