حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds 5 با طراحی عجیب رسما معرفی شد

نوشته

12 ماه قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، هواوی

امروز، هواوی فصل جدیدی را در گجت‌های پوشیدنی باز کرده و مدل جدید ایربادز خود با نام FreeBuds 5 را معرفی کرده است که از طراحی عجیب بهره می‌برد.

ایربادز هواوی FreeBuds 5

دو سال از عرضه هواوی FreeBuds 4 می‌گذرد و هواوی زمان زیادی برای کار بر روی مدل جدید ایربادز خود زمان داشته است.

طراحی هواوی FreeBuds 5 با الهام از “اشک‌های روپرت” ساخته شده است. هواوی FreeBuds 5 شکل جدیدی با منحنی کامل ایجاد کرده است و ساقه این ایربادز به شکل یک قطره آب است که نسبت‌به سایر پوشیدنی‌ها، کاملا قابل‌تشخیص است.

این ایربادز جدید همچنین تحت آزمایش‌های شبیه‌سازی پوشیدن و تنظیمات دقیق گوش قرار گرفته است. شکل منحنی ساقه‌های این ایربادز می‌تواند به‌طور طبیعی با ساختار مجرای گوش تطبیق داده شود تا تجربه پوشیدن راحت را ارائه دهد.

ایربادز هواوی FreeBuds 5

ایربادز هواوی FreeBuds 5

این ایربادز یک طراحی کاهش نویز را به کار می‌گیرد که به عملکرد کاهش نویز 3.0 ارتقا یافته است. از دریافت صدا تا پخش، کل پروسه عملکردی این مدل بهبود یافته و عملکرد کاهش نویز قوی‌تری را نیز به‌ارمغان می‌آورد.

طراحی داخلی هدفون دارای معماری سه بخشی است. این بخش‌ها شامل صدا، ماژول باتری و برد مدار کنترل هستند که به‌طور مستقل قرار گرفته‌اند.

Huawei FreeBuds 5 با یک واحد موج مغناطیسی همراه شده است که توسط آهنرباهای قوی دو حلقه‌ای هدایت می‌شود. این هدفون‌های بی‌سیم از یک دیافراگم فوق‌العاده با قطر 11 میلی‌متر، همراه با فناوری فشار صدا Turbo استفاده می‌کنند.

Huawei FreeBuds 5 همچنین از کدک‌های دوگانه L2HC و LDAC برای دستیابی به کیفیت صدای با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند.

این ایربادز دارای یک الگوریتم بهینه‌سازی شنوایی بلادرنگ با باند فوق‌العاده وسیع است. هواوی FreeBuds 5 می‌تواند به‌طور هوشمندانه در زمان واقعی با توجه به ساختار کانال گوش، وضعیت پوشیدن و سطح صدا را محاسبه کند و جبران دقیق باند فوق‌عریض 100Hz-2kHz را درعرض 2 ثانیه تکمیل کند.

جدیدترین ایربادز هواوی همچنین دارای عمر باتری تا 30 ساعت با جعبه شارژ است. این دستگاه از شارژ سریع 5C پشتیبانی می‌کند و با 5 دقیقه شارژ، هدفون‌ها می‌توانند تا 2 ساعت محتوای صوتی را پخش کنند.

نظر شما درباره ایربادز هواوی FreeBuds 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی