حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۶۰ پرو با بریدگی نمایشگر مشابه Dynamic Island ارائه خواهد شد؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

تاریخ رونمایی هواوی P60 Pro برای سومین روز سال ۱۴۰۲ مشخص شده است. در حالی که فاصله زیادی تا رونمایی رسمی نداریم، گفته می‌شود که هواوی پی ۶۰ پرو با بریدگی نمایشگر مشابه Dynamic Island ارائه خواهد شد. آنطور که شنیده می‌شود شاید هواوی به آن Smart Island بگوید.

بریدگی نمایشگر مشابه Dynamic Island در هواوی پی ۶۰ پرو

جزیره پویا یا داینامیک آیلند (Dynamic Island) با اعضای پرو سری آیفون ۱۴ عرضه شد. طبق روالی که تاکنون شاهد بویدم، طبیعی است که برندهای اندرویدی برای فروش بهتر دستگاه‌های اقتصای خود، چنین قابلیتی را به آن‌ها اضافه کنند تا بیشتر شبیه به آیفون باشند. مثلا شیائومی ۱۳ لایت یکی از این دستگاه‌هاست.

با این حال تا کنون هیچ پرچمدار عمده‌ای از برندهای دیگر چنین قابلیتی نداشته است. آنطور که شنیده می‌شود احتمالا شاهد یک بریدگی نمایشگر مشابه Dynamic Island در هواوی پی ۶۰ پرو باشیم.

همانطور که در شماتیک بالا می‌بینید، در مرکز لبه‌ی بالای دستگاهی که گفته می‌شود Huawei P60 Pro است یک بریدگی نمایشگر قرصی‌شکل وجود دارد. البته که این بخش کوچکتر از داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو است اما به هر حال در نگاه اول نشان می‌دهد که هواوی هم نگاهی به این طراحی اپل‌ی داشته است.

همانطور که مشخص است، اینجا هم دو سوراخ مجزا داریم اما اینکه بین آن‌ها بدون پیکسل باشد یا نمایشگری باشد که خاموش می‌شود، مشخص نیست.

آنطور که شنیده‌ایم، احتمالا هواوی نام این قابلیت را جزیره هوشمند خواهد گذاشت. بر اساس این اسم باید قابلیت‌های نرم افزاری مانند نمایش نوتیفیکیشن یا برخی کاربری‌های دیگر مشابه به داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو هم داشته باشیم.

به جز این موضوع، طراحی قاب پشتی و همه لبه‌های دستگاه نیز تایید می‌شود. به نظر می‌رسد همان طراحی که تا کنون در رندرهای دیگر دیده‌ایم، صحیح باشد. همچنین زیر قاب دوربین احتمالا برند XMAGE قرار بگیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این طراحی جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)