حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو همیشه به آن شکلی نیست که اپل تبلیغ کرده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

بخواهیم یا نه، موارد تبلیغاتی محصولات با آن چیزی واقعا هستند فرق می کند. بعضی شرکت‌ها در کم نشان دادن حاشیه نمایشگر اغراق می‌کنند، برخی در انعکاس‌های خاص روی بدنه و شاید برخی مانند اپل در نشان دادن حقیقت جزیره پویا یا داینامیک آیلند. وقتی که به وب سایت اپل سر بزنید و صفحه معرفی iPhone 14 Pro را ببینید، داینامیک آیلند یک قرص کاملا مشکی به‌هم پیوسته است. حقیقت اما این است که داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو همیشه به آن شکلی نیست که اپل تبلیغ کرده است. با تحویل اولین محموله از سفارشات iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max و تجربه توسط کاربران، این حقیقت مشخص می شود.

داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو

اپل در iPhone 14 Pro و Pro Max ناچ را تغییر داد. همانطور که مدت‌ها در شایعات می شنیدیم، این ناچ جدید حالا به ۲ سوراخ نمایشگر مجزا تبدیل شده است. یک سوراخ دایره ای و دیگری یک کپسول کم‌عرض. اپل تصمیم گرفت تا در معرفی محصولات جدید با استفاده از نمایشگر OLED که در رنگ مشکی پیکسل‌های کاملا خاموش را ارایه می کند، فاصله بین این دو بخش را محو کند و آن را یک کپسول عریض مشکی نمایش دهد.

مشخصات نمایشگر آیفون 14 پرو

مشخصات نمایشگر آیفون 14 پرو

نام داینامیک آیلند هم به رابط کاربری گفته می شود که در iOS 16 پیرامون این بخش شکل می گیرد و زیبایی و خلاقیت خاصی دارد. تا زمانی که کاربران این دستگاه ها را سفارش دادند اما هیچ وقت صورت رسمی اپل درباره تجریباتی که کاربران امروز و پس از دریافت موبایل‌هایشان داشتند، صحبت نکرده بود.

این تجربیات شامل تصویر اصلی مطلب و تصویر بعدی می شود که نمونه ای از چندین تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران در توییتر است. با این که نمایشگر OLED در رنگ مشکل کاملا خاموش است اما بازتاب نور خورشید روی پنل به خوبی تمایز بین آن ۲ بریدگی و باقی رابط کاربری را نشان می دهد.

این موضوع در تصویر اصلی مطلب به شکلی برجسته نشان داده می شود. در تصویر بعدی شما نمای آیفون ۱۴ پرو را برای اکثر اوقاتی که بیرون از محیط سرپوشیده باشید، می بینید:

آیفون ۱۴ پرو زیر نور خورشید و دیده شدن سوراخ های مجزای نمایشگر

آیفون ۱۴ پرو زیر نور خورشید و دیده شدن سوراخ های مجزای نمایشگر

هر چند که به نظر نمی رسد کاربران وفادار اپل با این موضوع مشکلی داشته باشند اما حقیقت این است که این شرکت امریکایی بسیار مدعی در زمینه رعایت حقوق مشتری، این حقیقت را تا پیش از اینکه خود کاربران متوجه آن بشوند، عنوان نکرده بود.

نظر شما چیست؟ این یک موضوع معامله‌برهم‌زن برای شماست یا اهمیتی ندارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)