حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از نمونه پیش تولید هواوی P60 Pro منتشر شد: متناقض با رندرها

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، هواوی

در حالی که گزارش‌هایی مدعی عرضه پرچمدار جدید هواوی در خانواده P تا حوالی پایان سال ۱۴۰۱ یا اوایل سال ۱۴۰۲ هستند، هنوز هیچ تایید رسمی در این زمینه وجود ندارد. امروز تصویری از نمونه پیش تولید هواوی P60 Pro منتشر شده است که می‌تواند نزدیک بودن رونمایی از این پرچمدار را به نوعی تایید کند.

نمونه پیش تولید هواوی P60 Pro

در جدیدترین گزارش‌ها تصویری زنده از نمونه پیش تولید هواوی P60 Pro به اشتراک گذاشته شده است. این گوشی را می توان با یک جزیره دوربین مستطیلی که دو حلقه بزرگ در مرکز آن قرار دارد، مشاهده کرد. کناره‌های آن کمی خمیده هستند و دکمه‌های تنظیم صدا و قفل در سمت چپ حضور دارند. در پایین، یک خروجی بلندگو و درگاه شارژ USB-C وجود دارد.

طراحی قاب دوربین در مجموع همان طراحی هواوی P50 Pro است اما این بار جزیره دوربین به جای طراحی کپسولی یک طراحی مستطیلی دارد.

هواوی P60 Pro

هواوی P60 Pro

قابل ذکر است که طراحی این گوشی هوشمند با آنچه که قبلا در رندرهای فاش شده دیده بودیم، فرق دارد. باید کمی صبر کنیم تا در روزهای آینده جزئیات بیشتری درباره آن کسب کنیم.

طبق گزارش اخیر، گوشی پرچمدار Huawei P60 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED است که رفرش‌ریت 120 هرتز و وضوح تصویر 1440p را ارائه می دهد. این دستگاه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی مجهز خواهد شد. در قلب آن ممکن است از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شود که فقط ارتباط 4G را ارائه می‌کند.

انتظار داریم هواوی پی ۶۰ پرو دارای یک مجموعه دوربین سه گانه در پشت با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 باشد. همچنین ممکن است یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX858 سونی در کنار یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با سنسور OmniVision OV64B نیز وجود داشته باشد.

گفته می شود این گوشی دارای حافظه رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 است. این دستگاه می تواند با گواهی IP68 عرضه شود و HarmonyOS 3.1 را به همراه داشته باشد.

هواوی P60 با سیستم عامل Harmony OS 3.1 عرضه خواهد شد

نظر شما درباره طراحی احتمالی این دستگاه که به هواوی P60 Pro نسبت داده می‌شود، چیست؟ رندرهایی که تا کنون لو رفته بود را بیشتر می‌پسندید یا این دستگاه را؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)