حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P60 با سیستم عامل Harmony OS 3.1 عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

مدتی هست که شایعات مربوط به سری هواوی پی ۶۰ را می‌شنویم. حتی درباره عرضه همزمان این دستگاه با هواوی میت ۶۰ نیز اخباری وجود دارد. با این حال جدیت اخبار هواوی Mate 60 کمتر از P60 است. اخبار جدید به ما می‌گوید که هواوی P60 با سیستم عامل Harmony OS 3.1 عرضه خواهد شد.

هواوی P60 با سیستم عامل Harmony OS 3.1

هواوی، در حال حاضر در حال تکمیل جدیدترین تلفن همراه پرچمدار خود یعنی سری هواوی P60 است. این سری حداقل دو مدل Huawei P60 و Huawei P60 Pro خواهد داشت. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این سری، جزئیات بیشتری در مورد دستگاه ها منتشر می شود.

به گفته یک منبع چینی، گوشی جدید هواوی با مدل AL00 رصد شده است و در کمال تعجب، این دستگاه از سیستم عامل جدید HarmonyOS 3.1 استفاده می کند.

با توجه به گزارش های موجود تا کنون، گوشی جدید احتمالا عضو سری هواوی P60 خواهد بود. این سری پرچمدار باید در رویداد MWC 2023 که اسفند ماه برگزار می شود، معرفی شود. هواوی از ابتدا تعهد خود را برای حضور در رویداد امسال اعلام کرده است و سرنخ هایی وجود دارد که نشان می دهد این شرکت آخرین پرچمدار خود را در این رویداد معرفی خواهد کرد.

هیچ اظهارنظر دقیقی در مورد تغییرات سیستم عامل HarmonyOS 3.1 وجود ندارد. با این حال، با قضاوت بر اساس نام جدید احتمال می‌رود که آپدیت جدید باید بر رفع اشکال، ثبات، روانی رابط کاربری و بهبود عملکرد و سازگاری تمرکز کند. علاوه بر این، آپدیت جدید برخی از ویژگی‌های جدید را نیز به سری Huawei P60 می‌آورد، به ویژه ویژگی‌هایی که به Huawei Xmage ارتباط دارند.

در واقع، در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی سال ۲۰۲۲ یا HDC 2022، سیستم عامل HarmonyOS 3.1 در قالب یک نسخه توسعه دهندگان معرفی شد و بهبودهای زیبایی‌شناسی جدید و تجربیات تعاملی را برای پایانه‌های موبایل معرفی کرد. با این حال، هواوی نسخه نهایی این رابط کاربری را معرفی نکرده است.

نظر شما چیست؟ بعید نیست که پرچمدار جدید با سیستم عامل جدید همراه باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)