حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ سامسونگ با رام غیررسمی ممکن شد: حضور One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

تقریبا اکثر دستگاه‌های واجد شرایط دریافت کردن آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ، به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل به‌روزشده اند. پرچمدارهای ۵ سال پیش سامسونگ اما واجد شرایط دریافت آپدیت One UI 5.0 این شرکت نیستند. با این حال و به لطف توسعه‌دهنده‌گان مستقل، آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ سامسونگ با رام غیررسمی ممکن شد. حضور One UI 5.0 برای پرچمدارهای ۲۰۱۸ سامسونگ می‌تواند جذاب باشد. محصولاتی که مربوط به دوره قبل از One UI هستند و با Samsung Experience 9 و 9.5 عرضه شده بودند.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی اس ۹

در حالی که این روزها سری گلکسی S23 سامسونگ و به خصوص گلکسی S23 Ultra تمام توجهات را به خود جلب کرده است، یک توسعه دهنده موفق شده است آپدیت One UI 5.0 با اندروید 13 را با رام شخصی شده‌ای به نام Noble ROM به گلکسی S9 و Note 9 برساند.

رام شخصی‌سازی شده Noble ROM پروژه ای است که هدف آن ارائه جدیدترین نسخه از پوسته سفارشی سامسونگ برای گلکسی اس ۹، گلکسی اس ۹ پلاس و گلکسی نوت ۹ است. این پروژه اکنون سومین آپدیت غیررسمی را برای پرچمدارهای ۲۰۱۸ سامسونگ ارائه می کند.

به این معنی که One UI 5.0 در حال حاضر برای کسانی که علاقه مند به فلش کردن رام سفارشی روی دستگاه‌های خود هستند، در دسترس است. توسعه دهنده با استفاده از نسخه اصلاح شده گلکسی نوت 10 لایت و اندروید 13 گلکسی اس 20، بیلد را منتقل کرده است. این رام برای استفاده حداکثری از پرچمداران 2018 بهینه شده است.

با توجه به اینکه سامسونگ مدت‌ها پیش به انتشار وصله امنیتی ماهانه برای خانواده گلکسی نوت 9 و اس 9 پایان داد، رام نوبل می‌تواند برای کاربران درازمدت، به‌ویژه آنهایی که نمی‌خواهند به رام AOSP معمولی سوئیچ کنند، راحتی را فراهم کند.

این آپدیت فقط برای نسخه‌های جهانی و کره گلکسی اس 9 و نوت 9 که مجهز به اگزینوس 9810 هستند، در دسترس است. مدل‌های اسنپدراگون این پرچمدارها هنوز رام مذکور را دریافت نکرده اند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

ولی خب کسی که این رام رو میزنه باید بلد کار باشه

اپل، روح فناوری :)

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!

چرا اصلا اندروید بخری

هم دوره اینا میشه آیفون X

هنوز آیفون X آپدیت میگیره، مردم می‌خرن می فروشن

اینا شدن زباله الکترونیک 🤣🤣

۳ سال آپدیت قسطی داره میگیره 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)