حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت مدل ۲۰۲۰ ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

سرعت ارائه آپدیت محصولات معمولا از ۲ موضوع متاثر خواهد بود. اول تاریخ عرضه و دوم تعداد فروش در بازار. با توجه به فروش نسبتا کم تبلت‌ها در بازار، آپدیت‌های سیستم‌عاملی آن‌ها و به خصوص در اکوسیستم اندروید دیرتر عرضه می‌شود. پس از آپدیت شدن خیلی از دستگاه های ۲۰۲۰ سامسونگ به اندروید ۱۳ حالا نوبت به یک تبلت اقتصادی از این سال می‌رسد. بالاخره آپدیت اندروید ۱۳ تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت مدل ۲۰۲۰ ارائه شده است.

آپدیت اندروید ۱۳ تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت

مدل سال ۲۰۲۲ گلکسی تب اس ۶ لایت ماه گذشته میلادی آپدیت اندروید ۱۳ را با One UI 5.0 دریافت کرد. این به‌روزرسانی تغییرات کلیدی زیادی را به همراه داشت. واضح بود که سامسونگ عرضه آپدیت مدل 2022 را نسبت به مدل 2020 در اولویت قرار داده است. از این رو، نسخه قدیمی‌تر گلکسی تب اس 6 لایت تا امروز منتظر دریافت آپدیت Android 13 خود بود.

تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت با S Pen رسما معرفی شد

به‌روزرسانی Android 13 با رابط کاربری One UI 5.0 عملکرد تبلت سامسونگ را بهبود می‌دهد. در عین حال منوی تنظیمات را به روز کرده و یک منوی جدید سفارشی‌سازی صفحه قفل هم دارد.

به‌روزرسانی جدید همچنین مدیریت برنامه‌های پس‌زمینه بهتر و ژست‌های حرکتی برای استفاده از حالت چند پنجره‌ای را نوید می‌دهد که انجام آن را بسیار ساده‌تر می‌کند. کاربران اکنون می‌توانند بخش جدیدی از «دستگاه‌های متصل» را در برنامه تنظیمات بیابند و دستگاه‌های خود را به‌طور مؤثرتری مدیریت کنند.

گلکسی تب اس ۶ لایت

گلکسی تب اس ۶ لایت

گلکسی تب اس ۶ لایت باتری 7040 میلی آمپر ساعتی دارد و از چیپست اگزینوس 9611 تغذیه می کند. در زمان عرضه، این تبلت در دو گزینه 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی موجود بود.

به‌روزرسانی جدید این تبلت سامسونگ با وصله امنیتی قدیمی نوامبر 2022 عرضه می شود و ورژن آن P615XXU4FWA5 است. کاربران گلکسی تب اس 6 لایت باید بتوانند با مراجعه به برنامه تنظیمات، زدن بر روی «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب»، دستگاه‌های خود را به اندروید 13 به‌روزرسانی کنند.

شما این تبلت سامسونگ را دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)