حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ رسما از One UI 5 Watch رونمایی کرد

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

امروز سامسونگ جدیدترین رابط کاربری ساعت هوشمند خود را با نام One UI 5 Watch معرفی کرد. این رابط کاربری بهبودهایی را در سه زمینه اصلی پایش خواب، پایش فعالیت‌های ورزشی و ارتقا ایمنی کاربر به ارمغان می آورد.

رابط کاربری One UI 5 Watch سامسونگ

رابط کاربری جدید وان یوآی ۵ مخصوص ساعت، قابلیت Sleep Insights یا “اطلاعات خواب” را ارائه می‌کند که امتیاز خواب را برای هر استراحت شبانه با معیارهای خاصی در فاز خواب، سطح اکسیژن خون و ساعات خروپف ارائه می‌دهد.

قابلیت Sleep Coaching یا “مربی خواب” اکنون مستقیماً در ساعت‌های گلکسی در دسترس خواهد بود و به کاربران در داشتن عادات خواب سالم‌تر کمک می‌کند. دستگاه‌های مجهز به One UI 5 Watch همچنین با دستگاه‌های سازگار با SmartThings یکپارچه می‌شوند تا زمانی که ساعت تشخیص دهد شما در خواب هستید، دستگاه‌های متصل خاموش شوند. دستگاه‌های متصل مثل لامپ هوشمند و غیره هستند.

به روزرسانی جدید همچنین ویژگی‌های جدید ردیابی تناسب اندام از جمله مناطق ضربان قلب شخصی برای دویدن، تجزیه و تحلیل دویدن در آنِ واحد و برنامه تمرینی اینتروال سفارشی را به ارمغان می آورد.

دستگاه‌های مجهز به رابط کاربری جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ، پنج سطح شدت تمرین شامل گرم کردن، چربی سوزی، کاردیو، تمرین سخت و حداکثر تلاش را نیز به همراه خواهند داشت.

کاربران گلکسی واچ ۵ پرو می توانند از طریق نرم‌افزار Samsung Health به جستجو و دسترسی به فایل های GPX بپردازند و از تنظیمات بهبودیافته Route Workout برای دویدن و پیاده روی استفاده کنند.

رابط کاربری وان‌یو‌آی ۵ مخصوص ساعت، همچنین یک ویژگی SOS یا شرایط اضطراری به‌روزشده را برای ارتباط مستقیم با مراکز خدمات اضطراری درجهت انتقال اطلاعات در مورد موقعیت مکانی کاربر و دسترسی به اطلاعات پزشکی آنها به ارمغان می آورد. تشخیص سقوط به طور پیش فرض برای کاربران ۵۵ ساله و بالاتر فعال می شود.

سامسونگ نسخه بتای One UI 5 Watch را اواخر این ماه برای کاربران گلکسی واچ 4، گلکسی واچ 4 کلاسیک، گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در ایالات متحده و کره جنوبی از طریق برنامه Samsung Members عرضه خواهد کرد. سری آتی گلکسی واچ 6 به صورت پیش فرض با One UI 5 Watch عرضه خواهند شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید رابط کاربری جدید سامسونگ بتواند محصولات پوشیدنی آن را جذاب‌تر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)