حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 9 سامسونگ یک آپدیت جدید را به‌طور غیرمنتظره‌ای دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گلکسی نوت 9 که در زمان معرفی خود به‌عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ شناخته می‌شد، حدود شش ماه پیش از لیست گوشی‌های هوشمند این شرکت که هنوز واجد شرایط به‌روزرسانی بودند، حذف شد. پیش‌بینی می‌شد که نوت 9 چهارساله از نیمه دوم سال دیگر آپدیت نرم‌افزاری جدیدی دریافت نکند. بااین‌حال، سامسونگ به‌تازگی و درکمال‌تعجب یک آپدیت جدید را برای گلکسی نوت 9 منتشر کرده است که به‌روزرسانی امنیتی ماه فوریه 2023 را با خود به‌همراه دارد.

آپدیت جدید گلکسی نوت 9 سامسونگ

به‌گزارش وب‌سایت sammobile، چیزی که انتظارش را نداشتیم این است که سامسونگ در مدت‌زمان کوتاهی پس از توقف دریافت به‌روزرسانی‌ها، آپدیت جدیدی را برای گلکسی نوت 9 منتشر کند. بله، سامسونگ گاهی اوقات به‌روزرسانی‌های تصادفی را برای دستگاه‌های قدیمی منتشر می‌کند، مخصوصا زمانی که یک مشکل مهم را در یک دستگاه کشف می‌کند. بااین‌حال، این به‌روزرسانی جدید نوت 9 یک سورپرایز است. در مورد تغییرات، دستگاه شما به وصله امنیتی فوریه 2023 به‌روز می‌شود.

این لزوماً به این معنی نیست که فقط برخی از بازارها این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، اگرچه با توجه به پایان پشتیبانی به‌روزرسانی منظم برای نوت 9، این احتمال وجود دارد. سامسونگ هیچ اشاره‌ای به ویژگی‌های جدید اضافه‌شده یا اینکه آیا یک مشکل مهم با نسخه جدید برطرف شده، نکرده است و در جزئیات مربوط به وصله‌های امنیتی سه ماه گذشته نیز هیچ اشاره‌ای به گلکسی نوت 9 نشده است.

آپدیت جدید گلکسی نوت 9 سامسونگ

آپدیت جدید گلکسی نوت 9 سامسونگ

درحال‌حاضر، کاربران بریتانیا و ایرلند باید بتوانند به‌روزرسانی (نسخه N960FXXSAFWB3) را مستقیماً ازطریق دستگاه خود بارگیری کنند؛ فقط کافیست در منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار، گزینه دانلود و نصب را لمس کنید.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که آیا این به‌روزرسانی گلکسی نوت 9 در سایر نقاط جهان منتشر می‌شود یا خیر.

نظر شما درباره آپدیت جدید Galaxy Note 9 سامسونگ با اضافه شدن وصله امنیتی فوریه 2023 به این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی