حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A12 ناچو سامسونگ با One UI 5.0 ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

چند ماه پیش، این ایده که دستگاه ارزان‌قیمتی مانند Galaxy A12 Nacho تا قبل از پایان سال 2022 اندروید 13 را دریافت کند، حتی به ذهن ما خطور نمی‌کرد. با این حال حالا و پیش از پایان آذر ۱۴۰۱ آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A12 ناچو سامسونگ با One UI 5.0 ارائه شده است.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A12 ناچو

بله، گلکسی A12 Nacho به‌تازگی به‌روزرسانی Android 13 را با رابط کاربری One UI 5.0 و در چند بازار دریافت کرده است. ما می‌دانستیم که این گوشی در نهایت اندروید 13 را دریافت می‌کند، اما هرگز حدس نمی‌زدیم که دریافت به‌روزرسانی آنقدر سریع باشد. حتی نقشه‌های راه سامسونگ برای اندروید 13 نیز به این دستگاه اشاره نمی‌کند.

گلکسی A12 Nacho

گلکسی A12 Nacho

در حال حاضر اندروید 13 اکنون برای گلکسی A12 Nacho با شماره مدل عددی SM-A127F در چند کشور اروپایی از جمله لهستان و روسیه عرضه می شود. این به روز رسانی دارای ورژن A127FXXU7CL2 است و شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 می‌شود.

با به‌روزرسانی One UI 5.0 برای مدل Nacho گلکسی A12 که به Exynos 850 مجهز است، حداقل از نظر تئوری عملکرد بهتری احساس می‌شود و دارای چند ویژگی جدید است. با این حال، این یک به‌روزرسانی One UI نسخه “Core” است و تمام ویژگی‌هایی را که در One UI 5.0 استاندارد برای دستگاه‌های Galaxy رده بالاتر پیدا می‌کنید، شامل نمی‌شود.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت اندروید ۱۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)