حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A13 سامسونگ رسما ارائه شد: One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

گلکسی A13 سامسونگ را می‌توان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین موبایل‌های این برند کره‌ای دانست که فروش خیلی خوبی هم در بازار کشورمان دارد. اگر کاربر این گوشی هستید، خبر خوبی برای شما داریم. آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A13 سامسونگ رسما ارائه شده و رابط کاربری One UI 5.0 به آن اضافه می‌شود.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A13 سامسونگ

آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 برای Galaxy A13 سامسونگ در کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی از جمله ارمنستان، آذربایجان، کرواسی، فرانسه، گرجستان، آلمان، ایرلند، ایتالیا، قزاقستان، لهستان، پرتغال، صربستان، اسلوونی، اوکراین، جمهوری چک و بریتانیا در حال انتشار است.

به‌روزرسانی اندروید 13 برای گلکسی A13 با ورژن A135FXXU2BVL2 عرضه شده و جدیدترین سیستم عامل گوگل را با جدیدترین رابط کاربری سامسونگ به این گوشی هوشمند می‌آورد. به‌روزرسانی مذکور شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 است که بیش از چهار دوجین آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند.

شما می توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، می توانید آن را دانلود کنید.

بد نیست بدانید که آپدیت اندروید 13 اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری مهم گلکسی A13 است و می‌تواند در آینده ۲ به‌روزرسانی دیگر را دریافت کند و تا اندروید ۱۵ به روز شود. البته این به صورت قطعی توسط سامسونگ تایید نشده است.

گلکسی A13

گلکسی A13

به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی A13 یک طراحی رابط کاربری کمی اصلاح‌شده را به همراه دارد که دارای ویژگی پالت رنگی توسعه‌یافته، آیکون‌های بزرگ‌تر برای نوتیفیکیشن‌ها، تارکردن پس‌زمینه بهتر در نوتیفیکشن‌ها، و ویچت‌های گروهی است. قابلیت شخصی‌سازی صفحه قفل نیز به این دستگاه اضافه خواهد شد.

سامسونگ همچنین تمام برنامه‌های پیش‌فرض خود از جمله دوربین، گالری، مدیریت فایل‌ها، مرورگر و صفحه کلید سامسونگ را به‌روزرسانی کرده است. برنامه دوربین دارای رابط کاربری کمی ساده‌تر است، در حالی که برنامه گالری سفارشی‌سازی آلبوم و خاطرات بهتری را ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین دارای یک ویرایشگر تصویر و ویدیو بهبود یافته است.

شما گلکسی A13 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)