حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A03s سامسونگ با One UI 5.0 رسما عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

حدودا یک سال و نیم از معرفی گلکسی A03s می‌گذرد. دستگاه اقتصادی سامسونگ که با اندروید ۱۱ و رابط کاربری OneUI Core 3.1 عرضه شد و حالا دومین آپدیت اساسی خود را در بازه زمانی بسیار زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت، دریافت می‌کند. بله، آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A03s سامسونگ با One UI 5.0 رسما عرضه شده کم کم به همه کاربران خواهد رسید.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A03s

یک روز دیگر و یک آپدیت اندروید ۱۳ دیگر سامسونگ! و در کمال تعجب، جدیدترین گوشی هوشمندی که رابط کاربری One UI 5.0 را دریافت کرده، Galaxy A03s است که در خط زمانی سامسونگ قرار بود چندین ماه دیگر آپدیت مذکور را دریافت نماید. خبر خوب این است که آپدیت One UI 5.0 گلکسی A03s حالا در دسترس است.

گلکسی A03s

گلکسی A03s

نقشه راه آپدیت One UI 5.0 سامسونگ برای هلند و آلمان می‌گفت که Galaxy A03s باید حوالی بهمن ۱۴۰۱ این به روز رسانی را دریافت کند. نقشه راه این شرکت برای هند، کانادا و مالزی هم نشان می داد که Galaxy A03s ممکن است اسفند ۱۴۰۱ اندروید 13 را دریافت کند.

به هر حال ما در آذرماه ۱۴۰۱ هستیم و Galaxy A03s چند ماه زودتر از زمان‌بندی اولیه به‌روزرسانی One UI 5.0 را دریافت می‌کند و خبر خوبی است.

به نظر می رسد صربستان اولین کشوری باشد که One UI 5.0 را برای Galaxy A03s دریافت کرده است. به‌طور خاص، این به‌روزرسانی برای دستگاه‌هایی با مدل عددی SM-A037G در دسترس است. اما ما حدس می‌زنیم که اندروید 13 و One UI 5.0 به زودی در کشورهای دیگر در سراسر قاره اروپا گسترش خواهند یافت.

سامسونگ Galaxy A03s نسخه Core One UI را اجرا می‌کند، بنابراین به‌روزرسانی جدید One UI 5.0 مانند سایر دستگاه‌های سری Galaxy A یا Galaxy S دارای تمام قابلیت‌های کاربردی نخواهد بود. با این وجود، باید بهبودهایی در عملکرد و چند تغییر مفید در رابط کاربری و برنامه های سامسونگ ایجاد کند.

اگر صاحب گلکسی A03s (SM-A037G) هستید، پس از رفتن به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب»، باید بتوانید اندروید 13 را از طریق برنامه تنظیمات نصب کنید.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در عرضه آپدیت اندروید ۱۳ چیست؟

سامسونگ Galaxy A03s با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی و Helio P35 رونمایی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)