حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی M04 سامسونگ با مدیاتک هلیو P35 رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ در سری Galaxy M رونمایی شده است. گلکسی M04 سامسونگ با مدیاتک هلیو P35 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری یک دستگاه قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد که طراحی جدید سامسونگ را هم همراه دارد.

گلکسی M04

در گلکسی ام ۰۴ سامسونگ تراشه مدیاتک Helio P35 با ۴ گیگابایت حافظه رم ارائه می‌شود که با قابلیت رم پلاس سامسونگ قابل ارتقا به ۸ گیگابایت است. این دستگاه به همراه دو انتخاب حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی موجود خواهد بود.

سامسونگ Galaxy M04 دارای پنل LCD در اندازه 6.5 اینچ و رزلوشن HD+ است که یک بریدگی نمایشگر قطره‌طور را برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ارایه می‌کند.

در بخش نرم افزار این گوشی اقتصادی اندروید 12 را اجرا می کند. سامسونگ قول داده است که چهار سال به روز رسانی امنیتی و ۲ ارتقا سیستم عامل اندروید را برای M04 انجام دهد.

گلکسی M04 در قاب پشتی خود یک دوربین دوگانه دارد که به صورت جداگانه از هم و بدون جزیره اختصاصی ارائه می‌شود. این زبان طراحی جدید سامسونگ خواهد بود. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی بوده و دوربین کمکی آن یک ۲ مگاپیکسلی عمق سنج انتخاب شده است.

سامسونگ Galaxy M04 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی دارد. سامسونگ می‌گوید که گلکسی M04 همراه با شارژر ارائه می‌شود، اما سرعت آن را عنوان نمی‌کند.

سامسونگ Galaxy M04 در رنگ‌های سبز و آبی عرضه می‌شود. قیمت مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی آن در هند معادل ۱۰۵ دلار و مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن ۱۱۵ دلار خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی اقتصادی جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)