حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی گلکسی M04 سامسونگ فاش شد: هجدهم آذر ماه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی Galaxy M04 در کشور هند است. تلفن هوشمند مذکور، یک دستگاه پایین رده با برچسب قیمتی کمتر از ۹,۰۰۰ روپیه (حدوداً ۱۱۰ دلار) خواهد بود. هم اکنون از طریق وب‌سایت آمازون هند تاریخ رونمایی گلکسی M04 سامسونگ فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا به سراغ جزئیات این گزارش بپردازیم.

تاریخ رونمایی گلکسی M04 به همراه مشخصات آن فاش شد

تبلیغات موجود در وب‌سایت آمازون، تاریخ رونمایی گلکسی M04 سامسونگ را فاش کرده اند. این تلفن هوشمند در نهم دسامبر (۱۸ آذر ماه) ساعت ۱۲ ظهر (به وقت محلی) معرفی خواهد شد. صفحه مربوط به Galaxy M04 در وب‌سایت مذکور، برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را فاش کرده است. اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این گوشی مقرون به صرفه آینده سامسونگ در رنگ های سبز و آبی ارائه خواهد شد. این دستگاه مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم (به همراه رم مجازی) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. دو لنز دوربین در قاب پشتی Galaxy M04 قرار گرفته و دوربین سلفی نیز درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است.

پوستر تبلیغاتی منتشر شده از سوی آمازون

وب‌سایت آمازون نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند 8,xxx روپیه قیمت خواهد داشت. بر اساس گزارش های قبلی، می‌دانیم که این قیمت ۸,۹۹۹ روپیه خواهد بود. منبع این گزارش همچنین اشاره می‌کند که دکمه پاور و تنظیم صدا گلکسی ام ۰۴ در سمت راست فریم قرار گرفته است. متاسفانه آمازون جزئیات بیشتری را فاش نکرده؛ بنابراین به سراغ مشخصاتی که شایعه شده اند، می‌رویم.

گلکسی M04 سامسونگ به احتمال زیاد دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ با ناچ قطره ای خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود پردازنده این دستگاه مدیاتک Helio P35 باشد که با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. همان‌طور که اشاره شد، دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند قرار خواهند گرفت. دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. باتری گلکسی M04 ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسلی دارد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به اندروید ۱۲ (نسخه Go) مجهز شود.

گلکسی M04 سامسونگ با هلیو G35 در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی