حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۸۰ پرو از دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

همان‌طور که می‌دانید، قرار است سری Honor 80 در ۲۳ نوامبر (دوم آذر ماه) معرفی شود. روز گذشته، آنر اسامی تراشه های مورد استفاده در دو گوشی Honor 80 و 80 Pro را منتشر کرد. امروز اما این شرکت تصمیم گرفته تا توجه افراد بیشتری را به سوی خود جلب کند. پس با انتشار پوستری، برخی از جزئیات دوربین آنر ۸۰ پرو را به اشتراک گذاشت.

آنر ۸۰ پرو احتمالا از دوربین سلفی دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است 

پوستر منتشر شده از سوی آنر نشان می‌دهد که گوشی هوشمند Honor 80 Pro به دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط افشاگر اطلاعات، Digital Chat Station، این سنسور، یک نسخه سفارشی سازی شده از یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالا دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی به کار گرفته شده در آنر ۸۰ پرو نسخه سفارشی سازی شده سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HPX سامسونگ است. پوستر منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند مورد بحث دارای یک پانچ هول کپسولی شکل در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش خواهد بود.

پوستر منتشر شده از سوی آنر

با آنکه هنوز درباره سنسور های دوربین سلفی Honor 80 هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر نشده؛ اما وب‌سایت Gizmochina در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که این گوشی هوشمند از دو دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گزارش نیز تأکید می‌کند که یک دوربین ۱۶۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی Honor 80 Pro قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود سری آنر ۸۰ دارای سه مدل باشد: آنر ۸۰ اس ای آنر ۸۰ و ۸۰ پرو. این سازنده گوشی های هوشمند تأیید کرده است که نسخه استاندارد از تراشه اسنپدراگون 782G برخوردار خواهد بود. و Honor 80 Pro نیز نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین خواهد کرد. علیرغم عدم تأیید رسمی، اما انتظار داریم که نسخه SE به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز باشد.

گفته می‌شود که Honor 80 و 80 SE از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهند کرد. مدل پرو اما در این بخش قدرتمند تر ظاهر شده و احتمالا از شارژر های ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این سری از تلفن های هوشمند آنر به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Magic UI 7.0 مجهز می‌شوند. در رویداد ۲۳ نوامبر، Honor Magic Vs نیز معرفی خواهد شد. Magic Vs دومین تلفن هوشمند تاشو این کمپانی محسوب می‌شود.

آنر ۸۰ با اسنپدراگون 782G و آنر ۸۰ پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ عرضه خواهند شد

نظر شما درباره سری آنر ۸۰ چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده این تلفن های هوشمند، چه قیمتی را برای آنان مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی