حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری آنر ۸۰ همزمان با گوشی تاشو آنر Magic Vs معرفی خواهند شد: ۲ آذر ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر اخیرا تأیید کرد که رویدادی را در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد. به گفته این شرکت، گوشی تاشو Honor Magic Vs و Magic UI 7.0 در این رویداد رونمایی خواهند شد. امروز تایید شد که سری گوشی های هوشمند Honor 80 نیز در کنار محصولات فوق عرضه خواهند شد. سری آنر ۸۰ بسیار شبیه به یک میان رده مشابه آیفون ۱۴ پرو (از نظر سوراخ نمایشگر کپسولی مرکزی) است.

تاریخ معرفی سری آنر ۸۰

تیزرهای رسمی نشان می دهد که سری آنر 80 دارای نمایشگری با لبه های خمیده خواهد بود. یک سوراخ نمایشگر کپسولی کوچک بالای نمایشگر وجود دارد. این بریدگی صفحه نمایش کوچکتر از بریدگی دوربین های سلفی دوگانه در شیائومی سی‌وی 2 است.

طراحی دوربین عقب زبان طراحی سری Honor 70 را به ارث برده است. طرح بقیه قسمت های پشتی مانند موج های آب است.

آنر ۸۰

آنر ۸۰

گزارش ها نشان می دهد که سری آنر 80 از سه دستگاه تشکیل خواهد شد. حدس زده می شود که Honor 80 SE دارای چیپست Dimensity 1080 و پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی باشد.

آنر 80 احتمالا دارای چیپست اسنپدراگون 778G+ و پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی خواهد بود. انتظار می رود آنر 80 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه شود. شاید این گوشی پرچمدار از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند.

گفته می شود گوشی تاشو Honor Magic Vs دارای چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است. انتظار می رود این گوشی دارای یک باتری دو سلولی 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی باشد.

سری Honor 80 و Magic Vs به احتمال زیاد به صورت پیش فرض و با Magic UI 7.0 عرضه خواهند شد که همراه با اندروید 13 است. گفته می شود ضخامت آن 14.3 میلی متر است و احتمالا وزن آن کمتر از گوشی تاشو Honor Magic V سال گذشته است. بقیه مشخصات Magic Vs می تواند مشابه نسخه قبلی خود باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سری آنر ۸۰ می توانند میان رده های لوکس جذابی باشند؟ البته مدل آنر ۸۰ پرو در دسته پرچمدار باید قرار بگیرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)