حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو آنر Magic Vs قابلیت ویژه گوشی تاشو سامسونگ را خواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

می دانیم که گوشی تاشو آنر Magic Vs دومین روز از آذرماه ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد. به تازگی تصاویر رسمی جدیدی از این دستگاه منتشر شده است. بر اساس این تصاویر می‌توان گفت که گوشی تاشو آنر Magic Vs قابلیت ویژه گوشی تاشو سامسونگ را خواهد داشت.

گوشی تاشو آنر Magic Vs

آنر Magic Vs بخشی از رویداد بزرگ Honor را به خود اختصاص خواهد داد. ما همچنین انتظار داریم که در این مراسم رونمایی از سری Honor 80 و Magic UI جدید را نیز داشته باشیم.

آنر مجیک وی اس طراحی تاشو و ظاهر جزیره دوربین قبلی را حفظ خواهد کرد، اما در نسل جدید ما یک رنگ طلایی فانتزی نیز خواهیم داشت. در جزیره دوربین هم عبارت “طراحی شده توسط Magic” وجود دارد.

جالب‌تر اینکه ما می‌توانیم یک قلم را در دست Sweet Li (خانم بازیگر) ببینیم. به این معنی که Honor احتمالاً یک قلم را برای این دستگاه تاشو معرفی می‌کند. چنین تصمیمی پس استقلال این برند از هواوی برای اولین بار رخ می دهد. این قابلیت در گلکسی زد فولد ۴ یکی از دلایل اصلی انتخاب بود و احتمالا آنر می خواهد اینجا هم دست پر ظاهر شود.

در گزارش‌های قبلی شنیدیم که گوشی تاشوی جدید دارای یک لولای به‌روز شده نیز خواهد بود، اما تایید این موضوع در این ۲ تیزر تصویری تقریبا غیرممکن است. جدای از آن، بقیه موارد تقریباً مشابه Magic V خواهد بود. لولای عمودی، صفحه نمایش تاشو داخلی، صفحه نمایش بیرونی کشیده و گوشه های گرد سمت راست دستگاه همه و همه یکسان هستند.

از نظر مشخصات آنر Magic Vs احتمالاً با اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه می‌شود. البته با توجه به اینکه به رونمایی کوالکام از تراشه پرچم‌دار جدیدش نزدیک شده‌ایم، ممکن است شاهد نسل بعدی تراشه این برند در Magic Vs باشیم. از آنجایی که نسل اول این گوشی تاشو از چین خارج نشد، سوال بزرگ این است که آیا این گوشی تاشوی جدید Honor به بازار بین‌المللی می‌رسد یا خیر.

نظر شما چیست؟ پشتیبانی از قلم در گوشی شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)