حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ارزان تر Honor 80 Pro با نمایشگر تخت معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

حدود یک ماه پیش، کمپانی آنر از نسل جدید گوشی‌های هوشمند شبه‌پرچمدار خود با نام Honor 80 Pro در کنار چندین گوشی هوشمند دیگر در چین رونمایی کرد. به‌تازگی اما، تصاویر فاش‌شده جدیدی نشان داد که این شرکت همچنین درحال کار بر روی نسخه‌ای از 80 پرو است که دارای صفحه‌نمایش تخت، وضوح پایین‌تر نمایشگر و مشخصات دوربین تغییریافته می‌باشد. این افشاگری سرانجام به واقعیت پیوسته و مدل ارزان تر Honor 80 Pro با نمایشگر تخت، سایر پسرفت‌ها و قیمت پایین‌تر نسبت‌به نسخه اصلی اکنون در چین به‌صورت رسمی معرفی شده است.

Honor 80 Pro با نمایشگر تخت

قسمت پشتی گوشی Honor 80 Pro جدید تقریباً شبیه به نسخه معمولی به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، این قضیه در مورد پنل جلویی دستگاه صدق نمی‌کند. درحقیقت، قسمت جلوی این گوشی دارای صفحه‌نمایش تخت 6.67 اینچی AMOLED با وضوح کمتر 1080×2400 (درمقایسه با 1224×2700 مدل اصلی) است. البته این پنل همان رفرش‌ریت 120 هرتز را ارائه می‌دهد. برخلاف 80 پرو استاندارد که دارای دوربین دوگانه سلفی 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی است، نسخه ارزان‌تر تنها از یک سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

همان‌طور که گفته شد، آنر تغییراتی را در ماژول دوربین پشتی این گوشی هوشمند نیز اعمال کرده است. دراینجا، کماکان یک دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی دارید اما لنز فوق‌عریض با فوکوس خودکار و سنسور 50 مگاپیکسلی دیگر وجود ندارد. درعوض، اکنون یک دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت در این دستگاه تعبیه شده است. این گوشی همچنین سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی خود را نیز حفظ کرده است.

Honor 80 Pro با نمایشگر تخت

Honor 80 Pro با نمایشگر تخت

Honor 80 Pro جدید مشابه مدل اصلی خود از چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 بهره می‌برد که خبر خوبی است. این چیپست با حداکثر 12 گیگابایت رم همراه می‌شود. همچنین باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی نیز در این مدل موجود است. در بخش نرم‌افزاری، Honor 80 Pro اندروید 12 را با MagicOS 7 اجرا می‌کند.

در مورد قیمت، آنر 80 پرو جدید با صفحه‌نمایش تخت دارای برچسب قیمتی 3599 یوان (526 دلار) برای نسخه 12/256 گیگابایتی است و می‌توان آن را در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی خریداری کرد.

نظر شما درباره Honor 80 Pro با نمایشگر تخت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی