حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو با دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

سرانجام رویداد آنر برگزار شد و در آن گوشی هوشمند تاشو Magic VS به همراه سری آنر ۸۰ معرفی شدند. نسخه استاندارد آنر ۸۰ به تراشه اسنپدراگون 782G مجهز شده، و آنر ۸۰ پرو از چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Plus Gen 1 نیرو می‌گیرد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این تلفن های هوشمند جدید آنر بپردازیم.

آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو از تراشه های بالارده اسنپدراگون بهره می‌برند

آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو جدیدترین گوشی های این شرکت هستند. این سازنده چینی تلفن های هوشمند تصمیم گرفته تا نسخه پرو را به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز کند. اما نکته قابل توجه آن است که تراشه به کار گرفته شده در Honor 80 Pro، فرکانس پایین تری نسبت به سایر اسنپدراگون های ۸ پلاس نسل ۱ که در گوشی های پرچمدار به کار گرفته شده اند، دارد. صفحه نمایش این تلفن هوشمند رزولوشن 1.5K داشته و از روش PWM (با فرکانس ۱۹۲۰ مگاهرتز) برای تعدیل روشنایی نمایشگر استفاده می‌کند. وزن این تلفن هوشمند ۱۸۸ گرم بوده و ضخامت آن ۷.۸ میلی متر است. همچنین لازم به ذکر است که صفحه نمایش آنر ۸۰ پرو اندازه ۶.۷۸ اینچی داشته و از پنل AMOLED استفاده می‌کند.

HONOR 80 PRO

گوشی هوشمند Honor 80 Pro از باتری پرظرفیت ۴,۸۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش فرض به دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MagicOS 7.0 مجهز شده است. آنر همانند اپل، برای گوشی هوشمند جدید خود از پانچ هول کپسولی شکل (قرار گرفته در وسط نیمه بالایی نمایشگر) استفاده کرده است. در این پانچ هول دو دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته اند.

در قاب پشتی آنر ۸۰ پرو سه دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی رزولوشن ۱۶۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دیگر (که از نوع اولترا واید است) وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارد. در نهایت دوربین سوم نیز از نوع تشخیص عمق بوده و دارای سنسوری با وضوح ۲ مگاپیکسل است. نکته جالب آن است که بر روی ماژول دوربین طرحی مانند عدد «8» خودنمایی می‌کند.

HONOR 80

به سراغ برادر کوچکتر یعنی آنر ۸۰ می‌رویم. این تلفن هوشمند برخی از ویژگی های برادر بزرگ خود را به ارث برده؛ اما بزرگترین تفاوت آن ها به کارگیری تراشه اسنپدراگون 782G در نسخه استاندارد است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با لبه های خمیده برخوردار است. Honor 80 در بخش باتری مانند نسخه پرو بوده و از باتری ۴,۸۰۰ میلی آمپری به همراه شارژر ۶۶ واتی بهره می‌برد. وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند که باتری این تلفن های هوشمند با شارژر مذکور، تنها در مدت ۱۵ دقیقه از ۳ به ۵۰ درصد خواهد رسید.

در آنر ۸۰ دیگر خبری از پانچ هول کپسولی نیست و تنها یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در «سوراخ نمایشگر» این تلفن هوشمند قرار گرفته است. در این دستگاه هم از یک دوربین اصلی ۱۶۰ مگاپیکسلی استفاده شده؛ و در کنار آن نیز دو دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. این تلفن هوشمند هم به اندروید ۱۲ و رابط کاربری MagicOS 7.0مجهز شده است.

HONOR 80 PRO

آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو در چندین رنگ مختلف یعنی مشکی، سبز یشمی، آبی و صورتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هر دو این تلفن های هوشمند در نسخه های مختلفی عرضه می‌شوند. در ادامه به قیمت تمامی این نسخه ها می‌پردازیم.

قیمت HONOR 80

نسخه ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۲,۶۹۹ یوان (تقریباً ۳۷۷ دلار آمریکا)

نسخه ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۲,۹۹۹ یوان (حدودا ۴۱۹ دلار آمریکا)

نسخه ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۳,۲۹۹ یوان (تقریباً معادل ۴۶۰ دلار آمریکا)

قیمت HONOR 80 PRO

نسخه ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۳,۴۹۹ یوان (تقریباً ۳۸۹ دلار آمریکا)

نسخه ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت: ۳,۷۹۹ یوان (تقریباً ۵۳۰ دلار)

نسخه ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت: ۴,۰۹۹ یوان (حدودا ۵۷۲ دلار)

آنر 70 پرو و آنر 70 پرو پلاس به‌ترتیب با تراشه دیمنسیتی 8000 و 9000 معرفی شدند

امکان پیش سفارش هر دو مدل از ۲۳ نوامبر در کشور چین وجود دارد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این تلفن های هوشمند در بازار جهانی هم عرضه می‌شوند یا خیر. اما اگر آنر قصد عرضه این دستگاه ها در بازار های جهانی را داشته باشد، این اتفاق در سال آینده میلادی (چندین ماه دیگر) رخ خواهد داد.

نظر شما درباره آنر ۸۰ و آنر ۸۰ پرو چیست ؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی