حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۸۰ با اسنپدراگون 782G و آنر ۸۰ پرو با اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ عرضه خواهند شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

می‌دانیم که سری Honor 80 به همراه گوشی تاشو آنر Magic Vs در چهارشنبه هفته آینده (۲۳ نوامبر-دوم آذر ماه) معرفی خواهد شد. هم اکنون تأیید شده است که آنر ۸۰ نسخه استاندارد از تراشه معرفی نشده کوالکام استفاده خواهد کرد. این تلفن هوشمند به تراشه اسنپدراگون 782G مجهز می‌شود. انتظار داریم که این تراشه در رویداد اسنپدراگون در هفته جاری معرفی شود. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جزئیات جدید منتشر شده درباره سری Honor 80 بیندازیم.

آنر ۸۰ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود

همان‌طور که انتظار داریم، شایعات جدید نیز ادعا کرده اند که Honor 80 Pro نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ تأمین خواهد کرد. گفته می‌شود که این تلفن های هوشمند جدید آنر به جای رابط کاربری Magic UI به سراغ رابط کاربری جدیدی خواهند رفت. احتمالا این رابط کاربری جدید، Magic OS نام خواهد داشت. متاسفانه هم اکنون نمی‌دانیم که رابط کاربری جدید آنر دقیقا چه تغییراتی نسبت به نسخه قبل خواهد داشت. همچنین مشخص نیست که آیا Magic OS برای سایر گوشی های آنر نیز منتشر می‌شود یا خیر.

ادعا می‌شود که Honor 80 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در قاب پشتی خود برخوردار خواهد بود. آنر اما تصمیم گرفته تا در نسخه پرو سنگ تمام بگذارد. احتمالا این تلفن هوشمند از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همان‌طور که وب‌سایت GSMArena در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، گوشی دیگری نیز در رویداد آینده آنر معرفی خواهد شد. این دستگاه Honor 80 SE نام داشته، و نسبت به دو محصول دیگر قیمت مقرون به صرفه تری خواهد داشت. گزارشات قبلی ادعا می‌کردند که این گوشی هوشمند به تراشه دیمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز می‌شود.

سری آنر ۸۰ همزمان با گوشی تاشو آنر Magic Vs معرفی خواهند شد: ۲ آذر ۱۴۰۱

تا پیش از این انتظار داشتیم که آنر ۸۰ از تراشه اسنپدراگون 778G Plus برخوردار باشد. اما گزارشات جدید، شایعات قبلی را تکذیب کردند و به تراشه ای جدید اشاره می‌کنند. باید منتظر بمانیم و ببنیم که آنر واقعاً چه تصمیمی برای گوشی های جدید خود گرفته است. نظر شما چیست؟ آیا اطلاعاتی درباره Snapdragon 782G دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

دوربینش 160 هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی