حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۸۰ پرو با برترین سخت افزار ممکن از جمله دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

برند آنر پس از جدا شدن از هواوی، توانست راه خود را به خوبی پیش گیرد و جایگزینی نسبتا مناسب برای این شرکت تحریم شده چینی باشد. اکنون بسیار منتظر سری جدید محصولات این شرکت هستند. بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده، گویا آنر ۸۰ پرو با برترین سخت افزار ممکن از جمله دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. با ترنجی همراه شوید.

آنر ۸۰ پرو با برترین سخت افزار ممکن از جمله دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

شرکت آنر مدل‌های جدید سری آنر ۸۰ را در پایان سال معرفی و عرضه خواهد کرد. این رویه این شرکت در سال‌های گذشته است. این گوشی به عنوان آخرین پرچمدار سری آنر، ارتقاهای عمده‌ای را به همراه خواهد داشت که شامل بهبودهایی در نمایشگر، عملکرد سخت‌افزاری و دوربین آن خواهد بود. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این دستگاه، اطلاعات بیشتری در مورد این سری وجود منتشر می‌شود. اخیرا برخی از وبلاگ نویسان اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری اصلی Honor 80 Pro فاش کرده‌اند.

آنر ۸۰ پرو

به گفته وبلاگ نویسی به نام @zaibestong، سری جدید آنر ۸۰ شامل سه نسخه خواهد بود. این سه نسخه شامل Honor 80 SE و Honor 80 و همچنین Honor 80 Pro خواهد بود. این گوشی‌های هوشمند همگی با پردازنده‌های متفاوتی عرضه خواهند شد. یعنی بخش اصلی تفاوت این دستگاه‌ها، تراشه‌های آن‌ها هستند.

  • • Honor 80 SE با تراشه MediaTek Dimensity 1080
  • • Honor 80 با تراشه +Qualcomm Snapdragon 778G
  • • Honor 80 Pro با تراشه Qualcomm Snapdragon 8+ Gen1

همانطور که می‌بینید، وضعیت و رده بندی این سه مدل جدید بسیار واضح است. این مجموعه تمام سطوح را از پایین‌ رده تا سطح پرچمدار را پوشش می‌دهد. بنابراین سری آنر ۸۰ می‌تواند نیاز طیف‌های مختلفی از کاربران مختلف را برآورده کند. البته لازم به ذکر است که ممکن است این بار نسخه پرو پلاس وجود نداشته باشد.

آنر ۸۰ پرو

به گفته GizChina، در مورد جزئیات آنر ۸۰ پرو، گزارش‌های قبلی ادعا می‌کند که آنر ۸۰ پرو که مدل رده بالای این سری است، از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این سنسور ممکن است HP1 ساخت سامسونگ باشد. با این حال، هیچ گزارش رسمی برای تایید این ادعا وجود ندارد. بنابراین، این مورد فعلا در حد یک حدس و گمان باقی مانده است. علاوه بر این، این دستگاه دارای صفحه نمایش 1.5K با نرخ نوسازی تصویر بالایی نیز خواهد بود.

از نظر شارژ، سری آنر ۸۰ از شارژ فوق سریع تا ۱۰۰ وات (برای مدل پرو) پشتیبانی می‌کند. در مورد Honor 80 SE و Honor 80، این دو به ترتیب از صفحه نمایش معمولی و صفحه نمایش خمیده استفاده خواهند کرد. سری جدید آنر ۸۰ در اواخر ماه جاری عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا این دستگاه‌ها به طور رسمی معرفی شوند. نظر شما کاربران ترنجی درباره این ۳ دستگاه چیست؟! آیا آنر می‌تتواند به کمک آن‌ها بر رقبای فعلی خود برتری یابد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان