حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه Snapdragon 782G برای OnePlus Nord CE 3 تایید شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

انتظار داریم که گوش میان‌رده جدید وان پلاس برای نیمه دوم سال ۲۰۲۳ چهارشنبه هفته آینده یعنی ۱۴ تیر ۱۴۰۲ رونمایی شود. با نزدیک شدن به رونمایی نورد سی‌ای ۳ این برند به انتشار تیزرهای رسمی می‌پردازد. به تازگی رسما تایید شده که تراشه Snapdragon 782G برای OnePlus Nord CE 3 استفاده می‌شود.

تجهیز OnePlus Nord CE 3 به تراشه Snapdragon 782G

وان پلاس به تازگی یک صفحه وب‌سایت برای Nord CE 3 ایجاد کرده که برخی از مشخصات آن را تایید می‌کند. تراشه اسنپدراگون ۷۸۲ جی از کوالکام برای این دستگاه انتخاب شده است.

اگر به یاد داشته باشید هفت ماه پیش بود که تراشه اسنپدراگون 782G کوالکام به عنوان جانشین +Snapdragon 778G رونمایی شد. در نتیجه باید انتظار تراشه‌ای در همان سطح و پایین‌تر از جدیدتر سری ۷ یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ داشته باشیم.

این پردازنده 8 هسته دارد که می‌تواند به نهایت فرکانس 2.7 گیگاهرتز برسد. درحقیقت، مشخصات اصلی این چیپست شامل یک هسته 2.7 گیگاهرتزی Cortex-A78 + سه هسته 2.2 گیگاهرتزی Cortex-A78 + چهار هسته 1.9 گیگاهرتزی Cortex A55 است. همچنین پردازشگر گرافیکی Adreno 642L برای GPU آن مورداستفاده قرار گرفته شده که عملکرد گرافیکی 10 درصد قوی‌تر نسبت‌به +Snapdragon 778G را ارائه می‌کند.

اسنپدراگون 782G همچنین دارای همان قابلیت‌های Spectra ISP ،Qualcomm AI Engine ،Snapdragon Elite Gaming و مجموعه صوتی به‌روز Snapdragon Sound مانند سری 778G است.

کوالکام همچنین ادعا می‌کند که در این SoC به‌روزشده، ضبط جزئیات تصویر را به حالت 200 مگاپیکسلی افزایش داده است. همان‌طور که گفته شد، با بهره‌مندی از مودم Snapdragon X53 5G، سرعت دانلود 3.7 گیگابیت‌برثانیه و سرعت آپلود 1.6 گیگابیت‌برثانیه رسیده و از Wifi 6/6E و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر عرضه OnePlus Nord CE 3 با تراشه مذکور هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)