حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord CE 3 با Snapdragon 782G رسما معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

امروز و در رویداد تابستانه OnePlus Nord چهار محصول جدید از این برند رونمایی شدند. این محصولات شامل ۲ موبایل و ۲ ایربادز می‌شود. وان پلاس Nord 3 به عنوان یک گوشی رده بالا با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ عرضه می‌شود و مدل CE آن نقش یک دستگاه اقتصادی را خواهد پذیرفت. وان پلاس Nord CE 3 با Snapdragon 782G و شارژ سریع ۸۰ واتی رونمایی شده است.

وان پلاس Nord CE 3

وان پلاس نورد سی‌ای ۳ دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 782G است. این تراشه به عنوان جانشین تراشه محبوب +Snapdragon 778G عرضه شده اما هنوز به اندازه آن مورد استقبال قرار نگرفته است.

این تراشه با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم همراه شده است. در بخش نرم افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری OxygenOS 13.1 به صورت پیش‌فرض روی آن قرار دارد.

OnePlus Nord CE 3

OnePlus Nord CE 3

صفحه نمایش 6.7 اینچی به رزلوشن FHD+ از نوع AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز برای این دستگاه انتخاب شده است. همچنین یک فرستنده مادون‌قرمز و NFC در این دستگاه ارائه می‌شود.

مدل CE همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 80 واتی مانند Nord 3 را دارد. دوربین اصلی Nord CE 3 نیز همان حسگر تصویر 50 مگاپیکسل سونی IMX890 است که پشت لنز مجهز به OIS قرار گرفته است. دوربین دوم یک ۸ مگاپیسکلی فوق‌عریض است و دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهد بود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در سوراخ نمایشگر قرار دارد.

این گوشی در رنگ‌های خاکستری و آبی موجود است. طبیعتا پشتیبانی از شبکه 5G در این دستگاه ارائه می‌شود و اتصالات بلوتوث ۵.۳ و Wi-Fi 6 را عرضه می کند.

شما می‌توانید به صورت خلاصه این دستگاه را با Nord 3 اینجا مقایسه کنید:

قیمت OnePlus Nord CE 3

وان پلاس Nord CE 3 با ۲ مدل زیر و به قیمت زیر در بازار هند عرضه می‌شود:

  1. ۱- مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم معادل ۳۲۹ دلار
  2. ۲- مدل ۲۵۶  گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت حافظه رم معادل ۳۵۳ دلار

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی OnePlus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)