حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۴۰ وات اوپو شاید تا قبل از نوروز ۱۴۰۲ عرضه شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اولین بار ۸ ماه پیش و در MWC 2022 بود که اوپو فناوری شارژ فوق‌سریع 240 واتی خود را به‌نمایش گذاشت. این شارژر توان شارژ کامل در ۹ دقیقه را ارائه می کرد. چهار ماه پیش شنیدیم که این شارژر 240W اوپو به زودی عرضه خواهد شد. به تازگی گزارشی می گوید که شارژر ۲۴۰ وات اوپو شاید تا قبل از نوروز ۱۴۰۲ عرضه شود.

شارژر ۲۴۰ وات اوپو

اوپو یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه شارژ فوق سریع خیلی قوی عمل کرده است. مثلا در حال حاضر، شارژری تا توان ۱۵۰ وات را در موبایل‌های تجاری خود ارايه می کند.

اوپو و وان پلاس اشتراک‌های زیادی دارند که به دلیل شرکت مادر یکسان است. برای مثال OnePlus 10T جایگاه خود را به عنوان یکی از سریع‌ترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی پرچمدار سال 2022 با سرعت شارژ بالا، مدیون فناوری SuperVOOC با توان ۱۵۰ واتی OPPO است.

شارژر فوق سریع اوپو

شارژر فوق سریع اوپو

برخی منابع معتقدند که OPPO آماده است تا نسل اول گوشی هوشمند SuperVOOC با توان ۲۴۰ وات را قبل از سه ماهه اول سال 2023 (تقریبا قبل از نوروز ۱۴۰۲) عرضه کند یا به عرضه نزدیک‌تر شود. این می تواند یک دستگاه از برند OnePlus یا شاید حتی Realme و اوپو باشد که بسته به اندازه باتری، آن از 0 تا 100٪ در 10 دقیقه یا کمتر شارژ می کند.

اوپو فناوری شارژ فوق‌سریع 240 واتی خود را به‌نمایش گذاشت: شارژ کامل در ۹ دقیقه

همچنین شاید در نمایشگاه MWC 2023 امسال بارسلون نیز بخواهد دوباره روی آن مانور بدهد. خب البته این کمی عجیب است چون در همین نمایشگاه و سال پیش این فناوری معرفی شده بود.

شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد شکست: 0 تا 100 درصد تنها در 8 دقیقه

در حال حاضر شارژر ۲۱۰ وات ردمی نوت ۱۲ اکسپلورر را می توان سریع‌ترین نمونه کاملا تجاری بازار دانست که رکوردی بین ۸ تا ۱۰ دقیقه را برای شارژ کردن بارتی ۴۳۰۰ میلی آمپری ثبت می کند.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید شارژ فوق سریع در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)