حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۴۰ وات Realme GT3 با چه سرعتی باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری آن شارژ می‌کند؟ + ویدیو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، ریلمی

یک ماه و نیم پیش بود که شارژر ۲۴۰ وات ریلمی رسما معرفی شد. این فناوری می‌تواند بالاترین توان قابل انتقال توسط پورت USB C را به خدمت بگیرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه شما را شارژ کند. با این همه تلاش، پرسش این است که شارژر ۲۴۰ وات Realme GT3 با چه سرعتی باتری ۴۶۰۰ میلی آمپری آن شارژ می‌کند؟ بیاید ویدیوی تست این شارژر را با هم ببینیم.

شارژر ۲۴۰ وات Realme GT3

هفته گذشته بود که ریلمی GT Neo 5 در چین و در ۲ مدل و با شارژر ۲۴۰ وات و ۱۵۰ وات معرفی شد. با در دسترس قرار گرفتن این دستگاه یکی از پرسش‌های ما پاسخ داده می‌شود. شارژر ۲۴۰ وات Realme چقدر سریع است؟

 

 

ریلمی GT3 قادر خواهد بود به مانند Realme GT Neo 5 که مخصوص بازار چین است، باتری 4600 میلی آمپر ساعتی خود را در کمتر از 10 دقیقه به طور کامل شارژ کند. در واقع می تواند این کار را در 9 دقیقه و 37 ثانیه انجام دهد.

این ویدیو نشان می دهد که درصد شارژ باتری بسیار بسیار سریع بالا می رود. فقط 80 ثانیه زمان نیاز دارد تا از باتری خالی به 20 درصد برسد. طی 4 دقیقه نیمی از باتری گوشی شما شارژ شده است و سپس حدود 5 دقیقه دیگر نیاز دارد تا به 100٪ برسد.

درباره ریلمی GT Neo 5 باید گفت که یک مدل 150 واتی با باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد، اگرچه هنوز نمی دانیم که آیا یک مدل از GT3 هم با شارژر 150 وات برای بازار جهانی موجود خواهد بود یا خیر.

نظر شما چیست؟ این عملکرد را چطور می‌بینید؟ منتظر عرضه ریلمی جی تی ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)