حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۲۴۰ واتی Realme رسما معرفی شد: سریع‌ترین شارژر موبایل جهان

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی

طبق برنامه، امروز Realme اولین شارژ سریع 240 واتی موبایل را معرفی کرد. همزمان این شرکت اعلام کرد که اولین مدل مجهز به آن،  Realme GT Neo5 خواهد بود. این گوشی مجهز به شارژر ۲۴۰ واتی Realme ماه آینده وارد بازار می شود.

شارژر ۲۴۰ واتی Realme

جالب است بدانید که توان 240 وات در حال حاضر بالاترین توان شارژی است که توسط پورت Type-C پشتیبانی می شود. برای دستیابی به آن، برند Realme از طراحی موازی پمپ شارژ 100 واتی سه طرفه استفاده می کند. این فناوری از ورودی 20 ولت و 12 آمپر و سپس خروجی 10 ولت 24 آمپر پشتیبانی می کند. در واقع، راندمان تبدیل شارژ به 98.5٪ می رسد. کابل ویژه این شارژر نیز ۱۲ آمپر است.

این فناوری از یک سر شارژ 240 واتی دوگانه GaN برای دستیابی به بالاترین چگالی توان صنعت که 2.34 وات بر سی سی است، استفاده می کند. همانطور که گفتیم این شارژر از یک پورت USB-C استفاده می کند. جالب است بدانید که حجم شرشارژر تنها 5 درصد بیشتر از سرشارژ 150 واتی قبلی است.

این سرشارژ از پروتکل 240 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند و با پروتکل های PD، QC و VOOC 65 واتی سازگار است.

علاوه بر این، شارژ سریع 240 واتی Realme تست محیطی با محدودین‌های ۲ برابری برای حداکثر دمای و محدودیت حرارتی را گذرانده است. به عبارت دیگر در محیطی با دمای 85 درجه سانتی گراد و رطوبت 85 درصد می تواند به مدت 21 روز بدون نقص ایمنی شارژ و دشارژ شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ریلمی GT Neo5 را برای شارژر ۲۴۰ وات آن بخرید؟!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

در مزرهای تکنولوژی 😍

BeFair

دویست و چهل وات!؟ اووووو

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)