حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر شارژر ۲۴۰ وات ریلمی منتشر شد: احتمال استفاده در Realme GT Neo 5

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

ماه گذشته برای شما در ترنجی نوشتیم که شارژر ۲۴۰ وات اوپو شاید تا قبل از نوروز ۱۴۰۲ عرضه شود. به نظر می‌رسد که این ادعا به احتمال بالایی محقق خواهد شد، حال چه توسط اوپو چه توسط Realme (!) چرا که امروز تصویر شارژر ۲۴۰ وات ریلمی منتشر شده و احتمال استفاده در Realme GT Neo 5 قوت می‌گیرد. به هر صورت ریلمی زیربرند اوپو است و احتمال استفاده از فناوری‌های یکسان در محصولات آن ها وجود دارد.

شارژر ۲۴۰ وات ریلمی

سریعترین فناوری شارژ Realme حداکثر توان 150 وات را دارد و در Realme GT Neo 3 ارائه می شود. اکنون، این برند قصد دارد فناوری شارژ جدیدی را معرفی کند که سرعت بسیار را بیشتر می کند. انتظار می‌رود این فناوری در Realme GT Neo 5 آتی عرضه شود. به تازگی اطلاعاتی که در مورد شارژر 240W ریلمی در Weibo منتشر شده است که تصویری از آن را ارائه می‌دهد.

با انتشار این تصویر، Ice Universe می گوید که شارژر 240 واتی ریلمی به تولید انبوه رسیده و دارای شماره مدل VCKCJACH است. با توجه به توان شارژ ۲۴۰ وات باید گفت که در مقایسه با شارژر ۱۵۰ واتی به طور قابل توجهی بهبود یافته است. این شارژر با چندین پروتکل مانند شارژ سریع 65 واتی PD سازگار است. در تصویر منتشر شده از این شارژر می بینیم که علیرغم افزایش 160 درصدی در توان شارژر، اندازه آن مشابه نسل قبلی است.

اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط Ice Universe مطابق با گزارش های گذشته است که می‌گفتند Realme GT Neo 5 به شارژ 240 واتی مجهز می شود. جدول زمانی دقیق عرضه گوشی هوشمند همچنان نامشخص باقی مانده است.

انتظار داریم که Realme GT Neo 5 با زبان طراحی جدیدی در مقایسه با نسل قبلی خود عرضه خواهد شد. پنل پشتی دارای طراحی دو رنگ با ماژول دوربین در رنگ مشکی است. این دستگاه یک جزیره مستطیل شکل دراز دارد که ماژول مستطیلی عمودی دیگری را نیز در خود جای خواهد داد. مستطیل دومی کمی بیرون زده است و دو حلقه را در خود جای می دهد.

شارژر جدید ریلمی ممکن است فقط در 6 دقیقه یک باتری خالی را پر کند!

در مورد مشخصات هسته، گفته می شود Realme GT Neo 5 با صفحه نمایش 6.7 اینچی 144 هرتزی و اسکنر اثر انگشت یکپارچه عرضه می شود. در داخل شاید از تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره ببرد و در مدل‌هایی با باتری های 5000 و 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ 150 و 240 وات عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر این توان شارژ عجیب و فوق‌العاده از ریلمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)