حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی از ریلمی GT Neo 5 با شارژر ۲۴۰ وات مشخص شد: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ماه گذشته بود که ریلمی از فناوری شارژ ۲۴۰ وات خود رونمایی کرد و گفت که همراه با گوشی هوشمند پرچمدار جدید این شرکت عرضه می شود. شایعات می‌گفتند که این شرکت شارژر فوق سریع خود را با Realme GT Neo 5 همراه خواهد کرد. به تازگی Realme تاریخ عرضه GT Neo 5 را مشخص کرده و رسما اعلام می‌کند که شارژ 240 وات با آن عرضه می‌شود. تاریخ رونمایی از ریلمی GT Neo 5 با شارژر ۲۴۰ وات برای ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ معین شده است.

ریلمی GT Neo 5 با شارژر ۲۴۰ وات

تیزر رسمی که توسط Realme در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که Realme GT Neo 5 در تاریخ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ و ساعت ۹:۳۰ دقیقه به وات تهران در چین معرفی می شود.

تیزر رسمی معرفی ریلمی جی تی نئو ۵

تیزر رسمی معرفی ریلمی جی تی نئو ۵

علاوه بر این، تیزر رسمی مشخص می‌کند که Realme شارژ جدید 240 واتی خود را با GT Neo 5 همراه می‌کند. این تیزر جزئیات دیگری از دستگاه را مشخص نمی‌کند. پیش از این لیست TENAA گوشی ریلمی GT Neo 5 رصد شده و به ما می‌گفت که دو مدل از آن وجود خواهد داشت: مدل با پشتیبانی از شارژر 240 وات و 150 وات.

علاوه بر لیست TENAA این دستگاه همچنین توسط وب سایت بنچمارک Geekbench تست شده و برخی از مشخصات سخت افزاری و همچنین نتایج بنچمارک تک هسته ای و چند هسته ای آن مشخص شد.

گوشی Realme GT Neo 5 با داشتن پردازنده Snapdragon 8+ Gen1 و 16 گیگابایت رم، توانست 1279 امتیاز را در تست تک هسته ای و 3902 امتیاز را در تست چند هسته ای کسب کند. در زمان آزمایش، دستگاه روی رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می‌شد.

جالب است بدانید که توان 240 وات در حال حاضر بالاترین توان شارژی است که توسط پورت Type-C پشتیبانی می شود. برای دستیابی به آن، برند Realme از طراحی موازی پمپ شارژ 100 واتی سه طرفه استفاده می کند. این فناوری از ورودی 20 ولت و 12 آمپر و سپس خروجی 10 ولت 24 آمپر پشتیبانی می کند. در واقع، راندمان تبدیل شارژ به 98.5٪ می رسد. کابل ویژه این شارژر نیز ۱۲ آمپر است.

نظر شما چیست؟ منتظر اولین موبایل تجاری با توان شارژر ۲۴۰ وات هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)