حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد شکست: 0 تا 100 درصد تنها در 8 دقیقه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، عمر باتری

امروز خبر خوبی برای طرفداران شارژ سریع داریم؛ شیائومی رکورد جدیدی را در زمینه شارژ گوشی‌های هوشمند ثبت کرده است. زمانی که این شارژر به مرحله تجاری رسیده و وارد بازار شود، قدرتمندترین و سریع‌ترین شارژ برای گوشی‌های موبایل در جهان خواهد بود. درحال‌حاضر، گوشی iQOO 10 Pro از شارژ سریع 200 واتی پشتیبانی می‌کند که در مدت 10 دقیقه، گوشی را از 0 تا 100 درصد شارژ می‌کند. حال،‌ شارژ سریع 210 واتی شیائومی این میزان را دو دقیقه کاهش داده و اکنون تنها به 8 دقیقه برای شارژ کامل گوشی موبایل احتیاج دارد.

شارژ سریع 210 واتی شیائومی

تاکنون، شیائومی آزمایش‌های متعددی را با گوشی پرچمدار سال گذشته خود، Xiaomi 11 Ultra، انجام داده است اما درحال‌حاضر شارژ 200 واتی در مرحله تجاری‌سازی قرار ندارد. با استفاده از این سرعت شارژ، گوشی هوشمند در حدود 8 دقیقه به‌طور کامل از 0 به 100 می‌رسد.

شارژ سریعی که می‌تواند 210 وات برق تولید کند، به‌تازگی گواهینامه شیائومی را دریافت کرده است.

شارژ سریع 210 واتی شیائومی

شارژ سریع 210 واتی شیائومی

ازآنجایی‌که شارژر جدید شیائومی گواهینامه خود را دریافت کرده، ممکن است نیاز نباشد مدت‌زمان زیادی برای عرضه آن به بازار صبر کنیم. در شرایط کنونی، هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی این شارژر را با یک تلفن هوشمند عرضه خواهد کرد یا خیر. با این سرعت شارژ، می‌توان انرژی موردنیاز برای گوشی هوشمند خود را در طی زمان کوتاهی بدست آورده و سپس از دستگاه برای یک روز کامل نیز استفاده کرد.

البته باید درنظر داشت 8 یا 7 دقیقه‌ای که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، برای باتری‌های 4000 میلی‌آمپرساعتی می‌باشد، بنابراین اگر اندازه باتری بزرگ‌تر شد، این بازه‌های زمانی ممکن است تغییر کند.

این سرعت شارژ جدید می‌تواند در برنامه‌های شیائومی برای گوشی‌های هوشمند آینده خود درنظر گرفته شود. به‌نظر می‌رسد شیائومی 13 یا شیائومی 13 اولترا نزدیک‌ترین دستگاه رده‌بالا به این توان باشد که پتانسیل ثبت رکورد سرعت شارژ را دارند.

نظر شما پیرامون ثبت رکورد جدید در سرعت شارژ گوشی‌های هوشمند توسط شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی