حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل ژاپن کمپین چیپس سری پیکسل 7 را مشابه پیکسل 6 راه‌اندازی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

شعبه ژاپن گوگل به‌تازگی با الگوبرداری از کمپین سال گذشته خود پیرامون چیپست گوشی‌های پرچمدار سری پیکسل 6، امسال نیز کمپین چیپس پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو را راه‌اندازی کرده است. درحالی‌که ممکن است تمرکز این کمپین بر روی سری پیکسل 7 باشد، هدف اصلی چیپس، جلب‌توجه به نسل دوم چیپست اختصاصی این شرکت، Tensor G2، می‌باشد.

کمپین چیپس پیکسل 7 گوگل

طبق اعلام قبلی، گوگل به‌طور رسمی از Pixel 7 و Pixel 7 Pro در تاریخ 6 اکتبر رونمایی خواهد کرد، پنج ماه پس از پیش‌نمایش این گوشی‌ها در I/O 2022. علاوه‌بر این، Pixel Watch، سومین دستگاهی که Wear OS 3.5 را اجرا می‌کند، به سری Pixel 7 ملحق خواهد شد. به دلایلی، گوگل ژاپن کمپین تبلیغاتی سال گذشته را بازگردانده که در آن گوشی‌های هوشمند خود را به یک چیپس ترد تشبیه می‌کند. همان‌طور که تصاویر گوگل نشان می‌دهد، پیکسل 7 در رنگ‌های «فلفل ابسیدین» و «لیمو شور» و پیکسل 7 پرو با طعم‌های «پیاز فندقی» و «پنیر برفی» عرضه می‌شود.

کمپین چیپس پیکسل 7 گوگل

کمپین چیپس پیکسل 7 گوگل

به‌طور قابل‌پیش‌بینی، گوگل بسته‌بندی «چیپس‌های اصلی» خود را بر اساس ظاهر پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، ازجمله نوار دوربین قابل‌تشخیص و طرح‌های لنز دوربین، قرار داده است. مانند سال گذشته، گوگل چیپس‌های خود را به‌طور عمومی نمی‌فروشد. درعوض، این شرکت 2000 بسته از این چیپس‌ها را ازطریق یک صفحه تبلیغاتی عرضه خواهد کرد. طرفداران ساکن ژاپن گوگل می‌توانند تا جمعه، 23 سپتامبر، در چالش #GoogleChips شرکت کنند تا شانس برنده شدن یکی از 2000 بسته از این چیپس‌ها را داشته باشند.

اولین مجموعه قرار است تا پایان سپتامبر ارسال شود، درحالی‌که دسته دوم در اوایل اکتبر ارسال خواهد شد. برای ورود، باید نام، نام مستعار، آدرس، آدرس ایمیل و در آخر شماره تلفن خود را با گوگل به‌اشتراک بگذارید. همچنین باید رضایت خود را اعلام کنید که در حال ورود به تبلیغات و موافقت با شرایط و ضوابط گوگل هستید.

همان‌طور که در اوایل این ماه گزارش دادیم، گوگل تأیید کرده است که Tensor G2 قدرت هر دو گوشی هوشمند سری پیکسل 7 را تأمین خواهد کرد.

نظر شما پیرامون کمپین چیپس پیکسل 7 گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی