حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ گوگل به طور رسمی تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

شرکت گوگل که از آن با نام غول موتورهای جستجو نیز یاد می‌شود، چند وقت پیش در رویداد I/O خود تصاویری از سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ منتشر کرد. در این رویداد اگرچه اطلاعات کاملی درباره این دستگاه‌ها منتشر نشد، اما اکنون تاریخ عرضه سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ گوگل به طور رسمی تایید شده است. با ترنجی همراه باشید.

تاریخ عرضه سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ گوگل به طور رسمی تایید شد

بر اساس اخبار دریافتی، تاریخ عرضه گوشی‌های هوشمند گوگل، یعنی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو مشخص شده است. همچنین تاریخ عرضه پیکسل واچ نیز اعلام شده است. جهت یادآوری، جانشین مورد انتظار سری پیکسل ۶ برای مدتی طولانی در صدر اخبار و شایعات بوده است. علاوه بر این، گمانه زنی‌های زیادی پیرامون گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۷ وجود دارد. همچنین، تصاویر این گوشی‌های هوشمند اخیرا به صورت آنلاین درز پیدا کرده‌ بودند.

به عنوان مثال، هفته گذشته یک ویدیوی جعبه گشایی از پیکسل ۷ پرو به صورت آنلاین منتشر شد. با این حال، گوگل با اعلام رسمی تاریخ عرضه پیکسل ۷ و و پیکسل ۷ پرو، به این گمانه زنی‌ها پایان داد. گوگل ابتدائا در رویداد I/O ۲۰۲۲، گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۷ را به نمایش گذاشت. اکنون، این شرکت یک ماه دیگر میزبان رویداد بعدی عرضه این دستگاه‌ها خود خواهد بود. قابل ذکر است، این یک رویداد زنده خواهد بود که در آن شاهد معرفی پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو و پیکسل واچ گوگل خواهیم بود.

تاریخ عرضه سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ گوگل

معرفی سری پیکسل ۷ گوگل در ۶ اکتبر انجام خواهد شد. اخیرا این شرکت بزرگ حوزه فناوری از عرضه قریب الوقوع ساعت پیکسل واچ خود در ماه می خبر داده است. اکنون، این پوشیدنی هوشمند در رویداد Made by Google معرفی رسمی خواهد شد. گوگل اخیرا رویداد عرضه ۶ اکتبر را در فروشگاه‌های ایالات متحده این شرکت اعلام کرده است. طبق این پست، رویداد راه اندازی Made by Google از ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی آغاز می‌شود.

علاوه بر موارد ذکر شده، این پست تایید می‌کند که جدیدترین دستگاه‌های پیکسل گوگل در طول این رویداد زنده معرفی خواهند شد. گزارش قبلی نشان می‌داد که پیش‌فروش سری پیکسل ۷ در تاریخ ۶ اکتبر آغاز می‌شود و فروش آن از ۱۳ اکتبر آغاز می‌شود. با این حال، گوگل هنوز در مورد در دسترس بودن دستگاه‌های پیکسل خود در آینده، ابراز نظر نکرده است. با این وجود، غول موتورهای جستجو تایید کرد که پیکسل ۷، پیکسل ۷ پرو و پیکسل واچ این شرکت در رویداد ۶ اکتبر به طور رسمی معرفی خواهند شد.

تاریخ عرضه سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ گوگل

علاوه بر این، گوگل تایید کرد که محصولات جدید اسمارت هوم نست (Nest Smart Home) را در این رویداد معرفی خواهند شد. این شرکت همچنین تایید کرد که سری پیکسل ۷ از نسل دوم تراشه بومی گوگل، یعنی Tensor استفاده خواهد کرد. همچنین، دستگاه‌ها اندروید ۱۳ را به‌ صورت پیشفرض اجرا خواهند کرد. به گفته گوگل، تراشه جدید ویژگی‌های مفیدی را برای بخش فیلم‌ها، عکس‌ها و موارد دیگر به همراه خواهد داشت.

به گفته GizChina، لازم به ذکر است که ویدیوی جعبه گشایی فاش شده نشان می‌داد پیکسل ۷ پرو با یک رنگ مشکی نیز در دسترس خواهد بود. پیکسل واچ نیز اولین ساعت هوشمند گوگل خواهد بود که وظیفه تکمیل کردن اکوسیستم گوگل را دارد. گوگل نرم‌افزار این ساعت هوشمند را با قابلیت‌های تخصصی سلامت و تناسب اندام Fitbit ترکیب می‌کند و همچنین این دستگاه، سیستم عامل WearOS جدید را اجرا خواهد کرد و در نهایت با تمامی گوشی‌های هوشمند اندروید و پیکسل سازگار خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان