حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی سری پیکسل ۷ گوگل و استفاده از تراشه تنسور ۲ رسما تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

سری پیکسل ۷ گوگل که مدت‌ها موضوع اخبار و شایعات مختلف بود، اکنون قرار است به زودی معرفی رسمی شده و در فروشگاه‌های مختلف عرضه شود. در این میان اخبارهای مختلف جدیدی نیزی منتشر می‌شود. اخیرا نیز رنگ بندی سری پیکسل ۷ گوگل و استفاده از تراشه تنسور ۲ رسما تایید شده است. با ترنجی همراه باشید.

رنگ بندی سری پیکسل ۷ گوگل و استفاده از تراشه تنسور ۲ رسما تایید شد

شب قبل از معرفی آیفون ۱۴ در حالی که انتظار می‌رفت اطلاعات جدید و به خصوصی درباره این محصولات منتشر شود، در کمال تعجب می‌بینیم که چیز زیادی در مورد آیفون ۱۴ منتشر نشده است. در عوض، ما اطلاعاتی در مورد گوگل در دسترس داریم. مثلا به‌روزرسانی ماهانه پیکسل، باتری گوشی‌های هوشمند را بهبود بخشیده است و این خبر بزرگی برای دارندگان این دستگاه‌ها است، حتی اگر منتظر آیفون ۱۴ اپل باشیم.

به زودی قرار است سری آیفون ۱۴ در کنار محصولات دیگری چون در مورد اپل واچ سری ۸ و اپل واچ SE (2022) و همچنین اپل واچ پرو معرفی شود. اما امروز روزی است که گوگل از کوپرتینویی‌ها پیشی گرفت. این شرکت اخیرا اعلام کرده است که رویداد بعدی خود را با عنوان Made By Google با حضور پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در تاریخ ۶ اکتبر برگزار خواهد کرد.

رنگ بندی سری پیکسل ۷ گوگل

همچنین پیکسل واچ گوگل نیز در همین رویداد رسما معرفی خواهد شد و به زودی نیز در بازار عرضه می‌شود. پیکسل واچ دستگاهی است که مدت‌ها در انتظار معرفی و عرضه آن بودیم و ظاهرا قرار است به زودی عرضه شود. شایعات درباره این ساعت هوشمند به حدی بود که طرفداران گوگل را گاهی به این فکر می‌انداخت که آیا برای دیدن چنین دستگاهی عمر کافی خواهند داشت یا خیر (!).

پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو هر دو از تراشه بومی گوگل، یعنی نسل دوم Tensor استفاده می‌کنند. گوگل که نمی‌خواست ویژگی‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را برای گوشی‌هایش بر اساس آنچه که می‌توانست با چیپ‌های اسنپدراگون تولید شده کوالکام انجام دهد، تعیین کند، تصمیم گرفت ویژگی‌های سفارشی خود را به پردازنده‌اش اضافه کند. در نتیجه، تراشه تنسور قوی‌ترین یا کم مصرف‌ترین تراشه نیست، اما به دستگاه‌های پیکسل اجازه می‌دهد تا ویژگی‌هایی مانند پاک‌کن جادویی را ارائه دهند که موارد و افراد ناخواسته را از تصاویر حذف می‌کند.

ویژگی دیگری نیز به نام Camouflage رنگ‌بندی آیتم‌ها را تغییر می‌دهد تا مانند انگشت شست در عکس کمتر برجسته شود. ویژگی‌های هوش مصنوعی برای دوربین به کاربران اجازه می‌دهد تا در حالی که پس‌زمینه تار است، عملکرد را در پیش‌زمینه عکس ثابت کنند. یکی دیگر از ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهد تا در حالی که پس‌زمینه ثابت است، عملکرد پیش‌زمینه عکس را محو کنید.

امروز، گوگل فروشگاه آنلاین خود را به‌روز کرد تا پیکسل ۷ و ​​پیکسل ۷ پرو را در رنگ‌هایی که در دسترس خواهند بود به نمایش بگذارد. برای پیکسل ۷ پرو، این گزینه ها عبارتند از Obsidian، Hazel و Snow. برای پیکسل ۷ نیز، گزینه‌های رنگی شامل Obsidian، Lemongrass و Snow هستند. این شرکت همچنین به صراحت اعلام کرد که ترانسته تنسور ۲ به عنوان قلب تپنده این دستگاه‌ها عمل خواهد کرد. گوگل در مورد سال دوم تلاشش به عنوان طراح تراشه می‌گوید که با نسل بعدی پردازنده تنسور گوگل، پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو ویژگی‌های شخصی سازی شده و مفیدتری را برای عکس‌ها، فیلم‌ها، امنیت و تشخیص گفتار به ارمغان می‌آورند.

به گفته PhoneArena، همچنین لازم به ذکر است که Pixel 3a و Pixel 3a XL آخرین به‌روز رسانی خود را دریافت می‌کنند. زیرا این دو پشتیبانی از برنامه‌های Google را به زودی از دست می‌دهند. همچنین امروز گوگل آپدیت پایدار ماهانه گوشی‌های پیکسل را منتشر کرد. خبر بزرگ این است که این به‌روزرسانی باگی را از بین می‌برد که باعث شد بسیاری از پیکسل‌ها در تابستان به شدت و در حد زیادی گرم شوند. این موضوه باعث می‌شد که این دستگاه‌ها از تخلیه شدید باتری رنج ببرند.

اما گوگل می‌گوید که این مشکل و تعداد معدودی از موارد دیگر را با به‌روز رسانی جدیدی که در حال انتشار است، برطرف کرده است.  همچنین امروز گوگل اندروید 12L را برای Pixel 3a و Pixel 3a XL عرضه کرد. این نسخه، ویرایشی از اندروید ۱۲ است که برای گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده است. با این به‌روز رسانی، گوگل به پشتیبانی خود از دو مدلی که در ماه می ۲۰۱۹ منتشر شده بودند، پایان می‌دهد. از زمان عرضه آن‌ها، میان رده‌ها به‌روز رسانی‌هایی را از اندروید ۹.۰ پای تا اندروید ۱۰ دریافت کرده بودند.

سپس آپدیت‌های اندروید ۱۱ و در نهایت اندروید ۱۲ را نیز دریافت کرده‌اند. در حالی که ممکن است تا زمانی که پیش‌نمایش توسعه‌ دهندگان اندروید ۱۴ در فوریه آینده منتشر نشود، به طور رسمی نمی‌دانیم پیکسل ۴، پیکسل ۴ XL و پیکسل ۴a ممکن است سال آینده پشتیبانی خود را از دست بدهند. Pixel 4a (5G) همچنان قرار است اندروید ۱۴ را دریافت کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان