حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل ویجت های جدید صفحه قفل برای iOS 16 را معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، گوگل

با انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل iOS 16 اپل، بسیاری از ویژگی‌های جدید وجود دارد که کاربران می‌توانند آن‌ها را کشف کنند. اما شاید یکی از قابلیت‌های اصلی که بیشتر در مورد آن صحبت می‌شود، صفحه قفل به‌روزشده باشد. صفحه قفل جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که تجربه کاربری خود در آن را با فونت‌ها، ویجت‌ها و موارد دیگر شخصی‌سازی کنند. حال، گوگل به‌تازگی ویجت های اختصاصی صفحه قفل خود را برای iOS 16 معرفی کرده است که شامل نرم‌افزارهای شاخص این شرکت ازجمله جستجو، کروم، درایو، نقشه‌های گوگل و غیره می‌شود. اگرچه iOS 16 امروز به‌صورت رسمی منتشر شد، اما گوگل اعلام کرده است که این به‌روزرسانی‌ها را در هفته‌های آینده ارائه خواهد کرد.

ویجت های گوگل برای صفحه قفل iOS 16

Search

ویجت جستجو گوگل برای iOS 16

ویجت جستجو گوگل برای iOS 16

جستجوی گوگل ابزار بسیار مفیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک چشم‌به‌هم‌زدن همه چیز را به‌صورت آنلاین جستجو کنند. با ویجت جستجوی جدید، کاربران دسترسی سریع‌تری به عملکرد جستجوی Google، جستجوهای تایپ‌شده، جستجوهای صوتی و همچنین استفاده از Google Lens دارند. کاربران همچنین دسترسی سریعی به ترجمه‌ها خواهند داشت.

Chrome

ویجت کروم گوگل برای iOS 16

ویجت کروم گوگل برای iOS 16

ویجت صفحه قفل Chrome به کاربران این امکان را می‌دهد که جستجو را با تایپ یک عبارت یا استفاده از صدا برای اجرای جستجو، آغاز کنند. همچنین دکمه‌های دسترسی سریع به حالت ناشناس کروم و بازی Google Dino Run وجود خواهد داشت.

Drive

Google Drive همچنین دسترسی سریع به فایل‌های شخصی یا کاری که در این سرویس ذخیره می‌شوند را ارائه می‌دهد. این ویجت به کاربران امکان ادامه کار بر روی پروژه را با یک گزینه تک‌ضربه‌ای داده و همچنین توصیه‌هایی برای فایل و پوشه ارائه می‌شود.

Google Maps

ویجت صفحه قفل Google Maps کمی قوی‌تر است و به کاربران امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌های ترافیکی را در زمان واقعی بررسی کنند و زمان تخمینی سفر به خانه و محل کار را دریافت کنند. این ویجت همچنین امکان پیمایش فوری به رستوران‌ها، مغازه‌ها، هتل‌ها و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

Gmail

ویجت Gmail نشان می‌دهد که چند پیام جدید در صندوق ورودی شما وجود دارد، یا می‌توانید نگاه دقیق‌تری داشته باشید که نشان می‌دهد چند ایمیل برای هر دسته صندوق ورودی دریافت شده است.

Google News

با ویجت‌های Google News، کاربران با عناوین جدید مواجه می‌شوند. با ضربه‌زدن به‌عنوان، مقاله را جلو و وسط می‌آورد. در بیشتر موارد، هیچ‌چیز واقعاً کاملا نوآورانه‌ای در اینجا وجود ندارد، اما خوب است که کاربران iOS 16 هنگام استفاده از محصولات Google گزینه‌های ویجت را داشته باشند.

همان‌طور که گفته شد، گوگل اعلام کرده است که این ویجت ها را در هفته‌های آینده منتشر خواهد کرد.

نظر شما پیرامون ویجت های اختصاصی گوگل برای صفحه قفل iOS 16 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی